«دهه بزرگداشت امام هادی(ع) در فضای مجازی» حرکت با ارزشی بود

به گزارش «وبلاگ نیوز» حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، مدیر مسئول نشریه خیمه در گفت‌وگو با نسیم گفت: “دهه بزرگداشت امام علی النقی(ع) در فضای مجازی” حرکت با ارزشی بود و غیرت و تعهد و ایمان کاربران ایرانی را نشان داد و فضایی برای حرکت و فعالیت جدی جوانانی فراهم کرد که در فضای مجازی حضور دارند.

زائری افزود: واقعیت این است که ما نمی‌توانیم منکر شرایط خاصی شویم که در فضای مجازی در آن قرار گرفته‌ایم که یک رقابت و رویارویی جدی وجود دارد بین کسانی که مبانی ارزشی و اعتقادات ما را مخدوش کنند و بچه‌های متدین و مومن.

نویسنده وبلاگ “نمایندگی مجاز” ادامه داد: بچه‌های معتقد باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی کار ایجابی جدی کنند و دهه بزرگداشت امام هادی(ع) تجربه بزرگی بود که نشان داد که حضور بچه‌های متدین و جوانان مومن در فضای مجازی اولا هم از لحاظ کمی بسیار جدی است و ثانیا اگر که اراده کنند فعالیتشان و حرکتشان بسیار اثرگذار و قابل توجه است و دیده می‌شود و جریان‌ساز است.

زائری در ادامه گفت: در فضای مجازی باید از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها و ویژگی‌ها استفاده کرد و شبهات را پاسخ داد.

این فعال فرهنگی افزود: ظرفیت شبکه‌های اجتماعی مجازی ظرفیت خوبی است برای جریان‌سازی دینی در دنیا است. تجربه برخی مسلمانان عرب در دنیا که عده‌ای را از طریق همین شبکه‌ها در اروپا و آمریکا به اسلام دعوت کرده‌اند، شاهدی بر این مدعاست.

زائری افزود: شبکه‌های اجتماعی مجازی قابلیت بسیار مهم و جدی برای معرفی واقعیت‌های جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی و عقیدتی است، موضوعاتی مانند انرژی هسته‌ای را می‌توان با استفاده از همین ظرفیت‌ها معرفی کرد.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: نیروهای متدین و مومن باید از این ظرفیت‌ها برای ورود به رویارویی جدی در عرصه بین‌المللی و فراتر از موضوعات و مرزهای داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول