افزایش دو برابری حجم وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش «وبلاگ نیوز»‌ و به نقل از مهر آمار مطالب بارگذاری شده در وبلاگ‌های مدارس، طلاب و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران در فروردین‌ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن حدود دو برابر شده است.

بر این اساس تعداد مطالب ارسالی از بیست و پنجم اسفندماه 90 تا 31 فروردین‌ماه 91 به بیش از 2 هزار و 400 مطلب می‌رسد و آمار بازدید از این مطالب نیز 597 هزار و 244 مورد است که از میان مطالب منتشر شده در وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران بیش از 700 مطلب، انتخاب شدند و در میان مطالب منتخب سامانه وبلاگ مدارس علمیه خواهران انتشار یافتند.

در این راستا وبلاگ‌های موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (س) قم، مدرسه علمیه فاطمیه (س) قروه در جزین و مدرسه علمیه الزهرا (س) کوی نصر تهران مدارس علمیه در فروردین‌ماه به عنوان وبلاگ برتر معرفی شدند.

وبلاگ‌های برتر طلاب در فروردین‌ماه نیز شامل صبیحه از استان یزد، منتظر عدالت‌گستر از استان گلستان و تدبر از استان گلستان است و از میان وبلاگ‌های مدیریت‌های استانی نیز وبلاگ مدیریت منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان برترین وبلاگ برگزیده شد.

دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران معیارهای انتخاب وبلاگ‌های برتر را شامل بازدیدهای وبلاگ، تعداد مطالب ارسالی، تعداد مطالب منتخب، نظرات نویسنده و میزان تعامل با سایر وبلاگ‌ها، تعداد نظرات ارسالی روی وبلاگ و میزان جذب خواننده و همچنین مجموع آراء مطالب اعلام کرده است.

وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران در نشانی اینترنتی www.womenhc.com قابل مشاهده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول