گزینه «اهدای عضو» به فیس‌بوک اضافه می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از پی.سی.ورلد این خبر در حالی از سوی فیس بوک اعلام شده است که در هفته‌های گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره افزودن یک ابزار زندگی بخش به بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا به گوش می‌رسید. اگر این طرح موفقیت آمیز باشد، فقط در آمریکا می تواند جان بیش از 114 هزار بیماری را که منتظر دریافت عضو جدیدی هستند، نجات دهد.

فیس بوک از سه شنبه هفته گذشته به کاربران آمریکایی و بریتانیایی خود اجازه می‌دهد تا در صورت تمایل در قسمت “اهدای عضو” ثبت نام کنند.

“زاکربرگ” درباره تصمیم اخیر خود درباره افزودن گزینه اهدای عضو به پروفایل کاربران گفته است در این زمینه تحت تاثیر کاربرانی قرار داشته است که در فجایعی مثل آنچه سال گذشته در ژاپن رخ داد، از فیس بوک برای یافتن اعضای خانواده خود استفاده می‌کردند.

بنا بر گزارش‌های وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا به طور متوسط روزانه 18 نفر در این کشور در حالی که در صف پیوند عضو هستند، جان خود را از دست می‌دهند. هم اکنون بیش از 100 میلیون نفر در این کشور رضایت خود را برای اهدای عضو اعلام کرده‌اند.

گفتنی است هم اکنون کاربران فیس بوک که در کشورهای آمریکا و بریتانیا زندگی می‌کنند، می‌توانند با افزودن گزینه “اهدای عضو” در پروفایل خود دیگر کاربران را در جریان این تصمیم زندگی بخش خود قرار دهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول