شبکه اجتماعی مایکروسافت هم آمد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از وبلاگ فارسی، شبکه هایی چون “پینترست” و “توئیتر” که به ترتیب بر روی عکس و نت زنی تمرکز دارند چون به صورت اختصاصی کار می کنند بسیار محبوب شده اند و فیس بوک هم چون اولین شبکه اشتراک گذاری علاقه مندی های مختلفی چون عکس، ویدئو و نت زنی به همراه اشتراک گذاری لینک ها بوده است موفق عمل کرده اند.

در مورد گوگل پلاس نیز هر چند مدیریت بزرگی از سوی یک کمپانی بزرگ داشته است اما این شبکه چون به نوعی تکرار یک ایده است با افتی محسوس درفعالیت های سوشیالی کاربران خود همراه بوده است و باید دید آیا مایکروسافت که قدم در راهی تکراری گذاشته است می تواند موفق عمل کند یا خیر.

“So.cl مایکروسافت” که در سکوت از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است و شاید یکی از دلایل شکست احتمالی پروژه جدید مایکروسافت همین شروع بی سروصدا باشد را می توان از دو طریق عضو شد و به جمع “so.cl” های لبخند به لب پیوست.برای پیوستن به جمع “so.cl” ها کافیست شما یک اکانت Windows Live و یا facebook داشته باشید.شاید عضویت با فیس بوک در این شبکه اجتماعی به نوعی پذیرش بزرگی فیس بوک و ماندن در زیر سایه بوک باشد پس نباید انتظار زیادی از so.cl داشته باشید.

ترکیب موتور جستجوی بینگ مایکروسافت یکی از ویژگی های منحصر به فرد “So.cl” است که امکان جستجوی مستقیم را فراهم می کند و در حین کار با so.cl برخی جستجوهای اعضای so.cl نمایش داده می شود.همچنین فیدهایی که از طریق کاربران جهانی خود به اشتراک گذاشته شده است را نیزهمچون سایر شبکه های اجتماعی می توان مرور کرد هر چند امیدی به عضویت میلیونی کاربران در “so.cl” نیست.

از ویژگی های دیگر “so.cl” امکان ایجاد چت روم های مختلف است که در صورت عضویت سایر دوستان “So.cl” می توان فعالیت های مختلفی مانند اضافه کردن یک کلیپ ویدئویی جدید را در این چت روم ها انجام داد و انها را برای سایر دوستان به اشتراک گذاشت.

امکان بوکمارک کردن علاقه مندی های مختلف و اضافه کردن مستقیم آنها به so.cl نیز وجود دارد که به اشتراک گذاری سریع تر کمک می کند.وجود دو امکان search to post و video party ideas یک ایده جالب و دسترسی به این بخش ها را سریع تر می کند اما برای رقابت با سایر شبکه های اجتماعی کافی نیست. این دو امکان، جستجوی موضوعی مطالب و دسترسی ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در دسته بندی های مختلف را فراهم می کند.

امکان انجام تنظیمات حریم خوصوص نیز در “so.cl” وجود دارد که برای اولین بار همانند سایر شبکه های اجتماعی برخی تنظیمات به صورت پیش فرض فعال است که می توان تنظیمات دلخواه را با ورود به تنظیمات این بخش انجام داد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول