دستگیری وبلاگ‌نویسان هتاک به مقامات کشوری در غرب تهران

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، سرهنگ تراب نوراللهی، رئیس پلیس فتا غرب استان تهران، اظهار کرد: در راستای ایجاد امنیت و کاهش تخلفات و جرائم در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا در حین رصد و کنترل سایت‌ها، متوجه شدند وبلاگ نویسانی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به اهانت به مقامات و مسئولان کشوری می کنند.

وی افزود: در اقدامات اولیه پلیس فتا غرب استان تهران مشخص شد وبلاگ هایی در زمینه انتشار مطالب، تصاویر و هتاکی به مقامات کشوری فعالیت دارند که بلافاصله کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی به عمل آمده محل فعالیت این افراد را مورد شناسایی قرار داده و با هماهنگی مقام قضایی دو نفر از متصدیان مربوطه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتای استان منتقل شدند.

این مسئول، عنوان کرد: در بازجویی پلیس از متهمان و با توجه به دلایل و مستندات جمع آوری شده، هر دو نفر به بزه انتسابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران اعلام کرد: هرگونه اهانت به مقامات رسمی و مسئولان، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه نهادها و سازمان‌ها و نیز تشویق افراد و گروه‌ها به ارتکاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد قانونی می کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول