یادواره «نامه‌ای به روح الله» ویژه خواهران طلبه

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، این یادواره از سوی سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف شناخت بیشتر خواهران طلبه با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، خواهران طلبه سراسر کشور می توانند نامه های خود به امام خمینی(ره) را حداکثر تا 20 خرداد ماه سال جاری به آدرس پست الکترونیکی womenhc@whc.ir ارسال کرده و یا در بخش نظر وبلاگ “نامه ای به روح الله“، متن نامه را تایپ و ارسال کنند.

گفتنی است آثار دریافتی، در همین وبلاگ و با نام صاحب اثر منتشر می‌شود و در پایان از سه نفر از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/.

One comment

  • صدیقه امیری

    دعایمان کن
    سلام بر روح خدا…
    پیرمحراب ،پدر امت،دلم تنگ است برای چهره ی آرام وپر از اخلاصت،نمی دانم چه بنویسم که این دل پر از سوز وگداز آرام شود. هنوز دل بسته تو هستم در این نیمه خرداد، آنقدر عزیز بودی وگرمای وجودت آنقدر زیاد بود که سربازانت گرمای وجودت را شرمنده می کردند،با«لبیک یا خمینی»به دل دشمن می زدند ودعای نیمه شب تو،بدر امت بدرقه ی قدم های استوارشان می شد،ازتومی خواهم دعا یمان کنی،که دنیا همچون مردابی عمیق،مارا دراغوش گرفته،دیگر آن همه سوز وگداز برای رسیدن به لقای معبود کم رنگ شده ،جوانان امروز تاب دیدن عکسهای جنگ راندارند،چادر زهرانشانه بی فرهنگی است ،غرب دائما باسفارش کفش وکلاه خط تازه ای می دهد،کاش بودی ومیدیدی که علی روزگار مان راتنها گذاشتند ،کاش بودی وکوفیان این زمان رامیدیدی ،نمیدانم از چه برایت بگویم، دلم برای آن روزها تنگ است ،یاد آن روزها به خیر …
    فقط از تو میخواهم دعایمان کنی ،تاگم نشویم،آخر تو روح خدایی ،حالاکه میهمان خدایی ،به خداپیغام ما رابرسان ؛که کوفیان دوباره سر برداشته ودست به دست هم داده اند تا علی زمان ما رااز ما بگیرند ،از خدا بخواه حافظ ونگه دارش باشد،حالا که در آسمانی وپیش معبود خود رفته ای دعایمان کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول