تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی هدف‌مندانه انجام می‌‏شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از دبیرخانه همایش “روز رسانه‌های اجتماعی“، بهزاد دوران، عضو شورای سیاست‏گذاری این همایش گفت: همان‌طور که با شکل‌گیری اینترانت‌ها و اینترنت تجارت‌های مختلفی در این فضا شکل گرفت و فعالیت‌های اقتصادی متناسب با این شرایط جا افتاد و پس ازآن وبلاگ‌ها در خدمت تجارت‌های مختلف قرار گرفتند، در حال حاضر نیز شبکه‌های اجتماعی در خدمت کسب و قرار گرفته‌اند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با اشاره به برخی کارکردهای تجاری رسانه‌های اجتماعی اضافه کرد: حتی می‌توان گفت رسانه‌های اجتماعی توانستند به رسانه‌های دیگر در ارتباط با مشتری، دریافت بازخورد و غیره کمک کنند. همچنین تجارت‌های جدید می‌توانند از این طریق خود را به مشتری معرفی کنند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نخستین همایش روز رسانه‌های اجتماعی گفت: متاسفانه بخش دولتی حمایت جدی از چنین همایش‌هایی نمی‏کند و از این بابت متاسف هستیم. ما به برگزاری همایش‌هایی از این دست در جامعه نیاز داریم زیرا چنین موضوعاتی مسئله جامعه ما هستند.

گفتنی است، نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی ۱۰ تیرماه جاری با حضور اساتید، کارشناسان و فعالان این حوزه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول