«در عرصه جنگ نرم با بیل، آن گوشه‌ها در حال پر کردن کیسه‌های خاک هستم»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، “علیرضا شیرازی”، مدیر سرویس‌دهنده وبلاگ “بلاگفا” در گفت‌وگو با جوان آنلاین، اعلام کرد که از ابتدای ایجاد این سرویس‌دهنده تاکنون نزدیک به 5میلیون وبلاگ ایجاد شده است که با توجه به سياست سايت در حذف وبلاگ‌هاي آزمايشي و بي‌محتوا، تعداد بالايي از اين وبلاگ‌ها حذف شده‌اند.

مدیر “بلاگفا” در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار جوان مبنی بر این‌که عملکرد نقش مدیر بلاگفا در عرصه جنگ نرم خوب بوده یا نه، گفت: مرسوم است برخي افراد كه هنوز تجربه وبلاگ نويسي‌شان به چند ماه هم نمي‌رسد، خود را افسر جنگ نرم مي‌خوانند. البته با وجود چنين افسراني، بنده با بيل، آن گوشه‌ها در حال پركردن كيسه‌هاي خاك هستم.

شیرازی در ادامه افزود: بنده و امثال بنده افراد فني هستيم. كارمن شبيه فردي است كه خطوط تلفن خانه شما را وصل كرده است. كاري كه بنده بلد هستم يا تلاش مي‌كنم تا حدي آن‌ را انجام دهم، ايجاد يك بستر مناسب براي حضور كاربران در فضاي مجازي است.

مدیر بلاگفا درباره جشنواره‌های وبلاگ‌نویسی رایج شده در کشور نیز گفت: نظر بنده كه چندين بار هم به دوستان و مسئولاني كه در حال برگزاري جشنواره بودند گفتم، اين است كه وبلاگ‌نويسي كه به‌خاطر سكه طلا و جايزه‌هاي ديگر وبلاگ بنويسد، فقط تا زماني كه آن جايزه باشد خواهد نوشت.

شیرازی از مسئولان برگزاری این دست مسابقات پرسید: چندتا از وبلاگ‌هاي برنده شده درجشنواره‌ رنگارنگ وبلاگ‌نويسي كه به‌خاطر چنين جشنواره‌هايي ايجاد شده‌‌اند اكنون فعال هستند؟ به نظرمي‌رسد اين جشنواره‌ها حداقل با شيوه‌اي كه تاكنون برگزار شده است دربلند مدت چندان كارا نيست.

  • کاملا موافقم با جناب شیرازی. وقتی مسئول کسی باشد که فقط به عنوان داده شده (نه کسب شده) ی خود افتخار کند در حالی که هیچگونه تجربه حرفه ای در این زمینه ندارند خب الآن که آغاز همه‌چیست، پایانش پیداست.

  • رضا

    شیرازی اینجا را حرف حساب زده. جنگ نرم واقعی بلایی است که نا اهلانی که اختبار اینترنت و فضای مجازی را در دست می گیرند بر سر کار آفرینان و خبرگان فضای وب می آورند. اگر آنها پیشگامان و سرداران جنگ نرم و حفاظت از مرز های فرهنگی ابران در فضای مجازی هستند همان بهتر که بقیه بیل بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول