دهمین جشن تولد «پرشین بلاگ» برگزار شد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، 23خرداد 81 روز تولد اولین سرویس دهنده وبلاگ فارسی است. روزی که سرویس “پرشین بلاگ” عرضه شد و طولی نکشید که به بزرگترین سایت اینترنتی فارسی زبان و بزرگترین تولیدکننده محتوای فارسی اینترنت بدل شد.

طی مراسمی که در فرهنگسرای اندیشه به مناسبت آغاز یازدهمین سال فعالیت این سرویس وبلاگ محبوب برگزار شد، روز تولد این سرویس دهنده فارسی جشن گرفته شد.

این مراسم با حضور وبلاگ نویسان برتر، شخصیت های وبلاگ نویس کشور، هنرمندان، ورزشکاران، شخصیتهای اجتماعی محبوب کشور و همچنین فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اصحاب رسانه برگزار شد.

مهندس رجایی پور، مدیرعامل شرکت “آریا گستر” در این مراسم، ضمن خیرمقدم به وبلاگ‌نویسان اظهار داشت: ما فرهنگ غنی و سرشار از عناصری داریم که می توانیم با آن محتوا ایجاد کنیم و در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی هم‌چنین آغاز یازدهمین سال فعالیت وبلاگ فارسی را سالی پربار و پرثمر آرزو کرد.

رضا رفیع، نویسنده، روزنامه نگار و طنزپرداز و نویسنده وبلاگ “کمی تا قسمتی جدی” در این مراسم ضمن بیان آشنایی خود با وبلاگ‌نویسی توسط یکی از دوستان خویش، به خاطره ای در مورد ارسال مطالب طنز خود توسط وبلاگش برای روزنامه جام جم پرداخت.

رفیع افزود: در مواقعی که مطلب خیلی عجله ای و با سرعت باید برای چاپ در روزنامه فرستاده می شد، به پیشنهاد همکارانم در روزنامه، مطلبم را در وبلاگ منتشر می‌کردم و پس از آن‌که همکاران مطلب را از وبلاگ کپی می کردند، مطلب را از حالت انتشار در وبلاگ بر می‌داشتم.

دکتر “نامدار صداقت”، مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران هم با توجه به لزوم داشتن ابزار برای هر فعالیتی، متخصصین کشور را به این نکته توجه داد که باید برای ایجاد بستری برای انتشار محتوای مجازی که راحت و سهل الوصول باشد، اقدام کنند و از رقبای قدر خود در سطح جهانی باز نمانند.

در ادامه، آقایی، تهیه کننده برنامه کودک “فتیله‌ای‌ها”، با توجه به اینکه تیمش به‌جز اجرای برنامه تلویزیونی، بیش از 200 اجرا سالیانه در سطح کشور دارند و اخبار این اجراها به درستی به مخاطب منتقل نمی شود، از وبلاگ‌نویسان متعهد خواست به مقوله انتشار این اخبار بپردازند.

پس از آن، “مهدی بوترابی”، رئیس گروه سایت های پرشین بلاگ به ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت های سال گذشته پرشین بلاگ پرداخت و بعد از همکاران خود خواست که میکروفن در اختیار حضار قرار دهند و به سوالات و مسائل آنان جواب داد.

در پایان مراسم از وبلاگ‌نویسان برگزیده، تجلیل به عمل آمد و با اهدای جوایز از آن تقدیر شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول