آغاز نام‌نویسی در جشنواره «23سال رهبر،دانشگاه و خودباوری»

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز»، جشنواره “23سال رهبر، دانشگاه، خودباوری” در 4 بخش اصلی رهنمودها، پیام‌ها و سیاست گذاری‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب را در حوزه دانشگاه‌ها مورد توجه و کنکاش قرار داده است و به راهکارهای اجرایی در دانشگاه‌ می‌پردازد.

این جشنواره در قالب های مختلف، شعر، موسیقی، تئاتر، داستان نویسی، فیلم کوتاه ومستند، عکس، پویا نمایی و وبلاگ نویسی برگزار می شود.

بخش‌های اصلی جشنواره عبارتست از دانشگاه اسلامی، سیاست گذاری علم و فناوری، جنبش نرم افزاری، و جنبش دانشجویی و خودباوری که معاونت فرهنگی دانشگاه شریف از علاقه مندان و اساتید صاحب نظر درخصوص ایده پردازی و ارائه مقالات دعوت کرده است.
همچنین برنامه‌های متنوعی در راستای به کارگیری قابلیت‌ها و تاثیرگذاری هنر اصیل اسلامی برای ترویج این اندیشه‌ها در فضای دانشگاه صنعتی شریف در نظر گرفته شده است.

افراد می‌توانند مقالات و آثار هنری خود را در بخش‌های سياست‌گذاری علم و تكنولوژی، مهندسی فرهنگی دانشگاه، جنبش دانشجويی و خودباوری، جنبش نرم‌افزاری، فضای مجازی، هنر و دانشگاه تا 20 مهرماه سال جاری به دبيرخانه اين جشنواره در دانشگاه صنعتی شريف ارسال كنند.

گفتنی است اين جشنواره به همت دانشگاه صنعتی شريف و با همکاری وزارت علوم، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مجمع تشخیص مصلحت نظام برپا خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پيام/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول