حمله‌های زیادی برای هک سایت «سیدحسن» را دفع کردیم

یکی از برگزارکنندگان جشن اینترنتی “پنجاهمین سالگرد تولد سیدحسن نصرالله” درباره این حرکت توضیحاتی را در اختیار «وبلاگ نیوز» گذاشت.

این فعال اینترنتی با “کم نظیر” بودن استقبال فعالان مجازی از این حرکت اظهار داشت: سایت سیدحسن نصرالله به صورت سه زبانه در حال ادامه فعالیت است و با فراگیر شدن این حرکت در رسانه‌های اجتماعی از روز گذشته، حملاتی برای هک و از کار انداختن این سایت را دفع کرده‌ایم.

این وبلاگ‌نویس در ادامه ضمن برشمردن برخی تهدیدات ادامه داد: از چند روز پیش تاکنون تلاش‌های زیادی برای اتک کردن و حملات گروهی به سایت را شاهد بودیم. اما بیشترین تحرکات و تلاش‌ها را دوستداران سیدحسن نصرالله در ایران انجام دادند که بازدیدی بالغ بر 8هزار نفر را در دو روز شاهد بوده‌ایم و بیش از 200 پیام تبریک را تنها در دامنه سایت ثبت شده این جشن ثبت کرده‌ایم و این روند در حال افزایش است.

او ادامه داد: ما البته خیلی خرسند شدیم وقتی دامنه این حرکت در سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز گسترده شده است.

حرکت گرامیداشت و تبریک فعالان اینترنتی به سیدحسن نصرالله از چند روز پیش آغاز شده است و حداقل تا روز دهم شهریور ادامه خواهد داشت.

سیدحسن نصرالله به شهادت کتاب “سید عزیز”، در مصاحبه تفصیلی با حمید داوودآبادی متولد هشتم شهریور 1341 شمسی است.

برای شرکت در این مراسم می‌توانید به آدرس http://sayedhassan.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

  • mf

    سوره النصر:بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
    إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّـهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّـهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ ۚ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول