تخصیص بودجه مناسب به فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، لاله افتخاری با بیان اینکه به دلیل اهمیت موضوع فضای مجازی، خوب است دولت بودجه مناسبی به این حوزه اختصاص دهد، گفت: ما هم در مجلس از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: اگرچه فعالیت‌های مکتوب یا تبلیغات شفاهی، جایگاه خود را دارد اما آنچه که هم اکنون در حال جایگزین شدن این رسانه‌ها است، استفاده از فضای مجازی است؛ بنابراین برگزاری ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اهمیت زیادی دارد.

افتخاری با بیان اینکه همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به واسطه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، می‌توانند وارد عرصه‌های مختلفی در این حوزه شوند و از سرگرمی‌ها و برنامه‌های پژوهشی آن برخوردار باشند، گفت: خانواده‌ها می‌توانند با حضور در کارگاه‌ها و نشست‌های این نمایشگاه در جریان مسائل روز فضای مجازی قرار گیرند.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، آخرین دستاوردهای تولید شده در این عرصه به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود، این امر به نوعی پاسخ‌گویی به نیازهای آنها به‌ویژه جوانان و نوجوانان است؛ در واقع آن‌ها با مشاهده این دستاوردها، نسبت به پیشرفت کشور آگاه شده و دیگر به سوی تبلیغات و برنامه‌های دشمن روی نمی‌آورند.

وی ادامه داد: دنیا با توجه به بیداری اسلامی چشم به کشور ما دوخته‌اند و آگاه شده‌اند و دانسته‌اند آن ‌چیزی که غرب برای آنها تهیه و تعیین می‌کند، از مشکلات آنها گره‌گشایی نمی‌کند؛ بنابراین جهان منتظر آن است، کشوری که پیشکسوت، الهام‌بخش و الگویی برای آنهاست، چه اقدامی انجام می‌دهند و چه فعالیتی می‌کنند تا از آن استفاده کنند، الهام بگیرند و مسیر آنها را مشخص کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول