در موضوع خانواده محتوای جدی در وبلاگستان نداریم

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» ریحانه ذوالفقاری مدیر غرفه پایگاه تحلیلی خبری “مهرخانه” در خصوص باز نشر مطالب وبلاگ ها در این سایت خبری تحلیلی گفت: در انتخاب پست های وبلاگ ها به منظور بازنشر، جنسیت را ملاک انتخاب قرار نداده ایم، بلکه تاکید اصلی بر روی محتوایی است که در خصوص خانواده و زن، است.

وی در خصوص انتخاب وبلاگ ها نیز گفت: بخشی از لیست وبلاگ ها را از طریق آشنایی با فعالین این حوزه، جمع آوری شده و برخی دیگر از طریق وارد کردن کلید واژه ها در موتورهای جستجوگر شناسایی شده اند.

ذوالفقاری از شناسایی 200وبلاگ در این حوزه خبرداده و افزود: این وبلاگ ها به صورت متداول رصد می شوند و بازنشر مطالب دوبار در طول هفته اتفاق می افتد.

مدیر غرفه “مهرخانه” علت دیر به روز شدن این بخش از سایت را عدم وجود محتوای جدی در این فضا دانسته و افزود: اکثر مطالب در وبلاگ ها در خصوص آشپزی، گفتگوهای عام و دلنوشته است و مطلب جدی و قوی در این حوزه کم منتشر می شود.

وی با بیان اینکه وبلاگ نویسان می توانند وبلاگ های خود را در این سایت ثبت کنند تا مورد رصد قرار گیرد نیز گفت: به زودی فراخوانی برای ثبت وبلاگ ها در این حوزه منتشر خواهیم کرد تا مطالب قوی تری در حوزه وبلاگستان مورد شناسایی قرار گیرند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول