افزایش 1000 برابری اشتراک محتوا در شبکه‌های اجتماعی طی 10 سال آینده

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از نارنجی، اگر جزو آن دسته از مردم هستید که اعتقاد دارند امروزه میزان اشتراک محتوا در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است و افراد در این کار زیاده روی می کنند، احتمالا آینده ای سخت و طاقت فرسا پیش رو داشته باشید. حداقل این چیزی است که از پیش بینی مارک زاکربرگ، مدیرعامل بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا بر می آید و شاید برای احتیاط هم که شده، باید بگوییم، وی احتمالا چیزی می داند که اینگونه سخن می گوید!

وی روز گذشته در مراسم مدرسه استارت آپ Y Combinator گفت: این نسخه ویژه شبکه های اجتماعی از قانون مور است. ما انتظار داریم که میزان به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی هر ۱۰ سال دو برابر شود. پس احتمالا ۱۰ سال دیگر میزان به اشتراک گذاری محتوا ۱۰۰۰ بار بیشتر از چیزی باشد که امروزه افراد به اشتراک می گذارند.

این میزان افزایش واقعا ترسناک به نظر می رسد. آیا ۱۰ سال دیگر، محتوایی ۱۰۰۰ بار بیشتر از امروز وجود دارد تا به اشتراک گذارده شود؟ البته با ظهور تکنولوژی هایی همچون گوگل پلاس، احتمالا ویدیوهای طولانی از زندگی روزمره، محبوبیت بیشتری پیدا کنند. یا اینکه آلبوم های عکس عظیم با تعداد بسیار بالا به راحتی تهیه شوند. اما هنوز هم فکر کردن به عدد ۱۰۰۰ کمی گیج کننده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول