شبکه اجتماعی «مایه‌دار»ها برای آشنایی با میلیاردرهای جهان

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از شماران سیستم، شبکه اجتماعی Affluence از جمله شبکه‌های اجتماعی گمنام دنیاست که هدف عمده‌اش به مانند شبکه‌های اجتماعی بزرگ دنیا، جذب مخاطب به هر شیوه ممکن نیست.

برای عضویت در این شبکه، شرط پولدار بودن حرف اول را می‌زند. در واقع فقط کسانی می‌توانند به عضویت این «باشگاه اختصاصی» درآیند که در سال حداقل 200 هزار دلار (حدودا ماهیانه 50میلیون تومان) درآمد داشته باشند و یا از سرمایه‌ای به ارزش 1 میلیون دلار بهره‌مند باشند.

راه دیگری نیز برای عضویت در این سایت وجود دارد و آن، تایید پنج ثروتمند دیگری است که موافقت خود را با عضویت فرد مورد نظر در سایت اعلام می‌نمایند.

هدف از راه‌اندازی Affluence، ساده کردن برقراری ارتباط بین افراد ثروتمند و متفکر عنوان شده است و در واقع اعضای شبکه Affluence به سادگی می‌توانند میلیونرهای دیگر را شناسایی کرده و با آنها طرح دوستی بریزند.

به گفته دیجیتال ترندز، متوسط سرمایه خالص اعضای سایت Affluence.org، بالغ بر ۳۲ میلیون و هفتصد هزار دلار است و طبق معمول همه شبکه‌های اجتماعی بزرگ امریکایی، دفتر مرکزی این سایت در شیکاگو واقع شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول