برگزاری دومین رزمایش سایبری امتداد عاشورا

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمد ادیب در گفت‌وگو با فارس از برگزاری دومین رزمایش سایبری به مناسبت هفته بسیج با مشارکت آزاد همه اقشار دانش‌آموزی خبر داد و اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی اصفهان به مناسبت هفته بسیج، دومین رزمایش سایبری خود را با هدف تقویت حضور ارزش‌مدار دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

وی افزود: شرکت برای همه در این مسابقه سایبری آزاد است و تمام وبلاگ‌نویسان می‌توانند در موضوعات مختلف ارائه شده شرکت کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی اصفهان تصریح کرد: رویکرد این مسابقه وبلاگ‌نویسی در فضای مجازی با رویکرد تقویت و شناخت عمومی نسبت به اهمیت بسیج و تببین نقش دانش‌آموزان و اقشار است.

ادیب گفت: این رزمایش از روز یکم آذرماه، هم‌زمان با هفته بسیج و تا دهم آذر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شش موضوع برای مشارکت در این رزمایش عنوان شده است، اضافه کرد: موضوعات رزمایش بسیجی امتداد نهضت عاشورا، بصیرت بسیجی بصیرت عاشورایی، جهاد علمی فکری بسیج و بسیجی، پیشرفت‌های سخت‌افزاری تمدن اسلامی، الگو شدن بسیجی در جهات گوناگون دنیا و سبک زندگی بسیجی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی اصفهان تاکید کرد: این رزمایش فقط در قالب وبلاگ و سایت قابل داوری و محتوای وبلاگ‌ها در تاریخ مشخص شده قابل قبول است.

وی گفت: نتایج این آزمون در دهه فجر اعلام و به برندگان این مسابقه وبلاگ‌نویسی کمک هزینه مشهد مقدس داده می‌شود.

نخستین مسابقه سایبری و وبلاگ‌نویسی در هفته بسیج دانش‌آموزی با مشارکت 110 نفر و با موضوع پیامبر اعظم (ص) و علی‌بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول