«ترین»های توییتر در سال 2012

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، شبکه اجتماعی توییتر در آخرین روزهای سال ۲۰۱۲ به معرفی برترین توییت‌های خود در این سال اقدام کرده است.

بر این اساس توییت باراک اوباما پس از انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهوری آمریکا برترین توییت بوده است.

این توییت با مضمون «چهار سال دیگر» در روز ششم نوامبر منتشر شد و پس از آن ۸۱۰ هزار بار بازنشر (Re-tweet) شده است.

«جاستین بیبر»، خواننده آمریکایی نیز در روز ۲۶ سپتامبر توییتی با مضمون «در آرامش بخواب آوالانا. دوستت دارم» منتشر کرد که این توییت بیش از ۲۲۰ هزار بار بازنشر شد.

آوالانای شش ساله، دختربچه‌ای بود که از سرطان مغزی رنج می‌برد و از هواداران جاستین بود و این توییت زمانی منتشر شد که این خواننده امریکایی متوجه شد آوالانا فوت کرده است.

«تی‌جی لانگ»، بازیکن فوتبال آمریکایی در روز ۲۴ سپتامبر در اعتراض به تصمیم اشتباه داور در صفحه توییتر خود متنی با مضمون «لعنت بر NFL. مرا جریمه کنید و پول آن را به داورها بدهید» منتشر کرد که این توییت ۹۸ هزار بار بازنشر شد.

توییت‌های تیم ملی انگلیس در المپیک که در آن از مجموع تعداد مدال‌های طلا، نقره و برنز ورزشکاران انگلیسی گفته شده بود نیز با بیش از ۶۷ هزار بار بازنشر در مکان بعدی قرار گرفته است.

شبکه‌های خبری برتر در توییتر

شبکه خبری «آسوشیتدپرس» با داشتن ۴۷۱ خبرنگار در توییتر در صدر قرار گرفته است و روزنامه «نیویورک تایمز» نیز با ۴۶۳ خبرنگار در توییتر در مکان دوم و «وال استریت ژورنال» با ۳۲۷ خبرنگار در مکان سوم جای دارند.

بلومبرگ، گاردین، رویترز، یو‌اس‌ای تودی، سی‌ان‌ان، لوس آنجلس تایمز و اسکای نیوز نیز دیگر رسانه‌های خبری هستند که بیش‌ترین میزان خبرنگار را در شبکه اجتماعی توییتر دارا هستند.

به گزارش سایت خبری Cnet، تمامی خبرنگاران شبکه خبری سی‌ان‌ان در مجموع در توییتر بیش از ۱۲ میلیون و ۹۳۶ هزار دنبال کننده دارند و از این نظر سی‌ان‌ان در مکان اول جای دارد و پس از آن نیویورک تایمز با مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۳۶۱ هزار دنبال کننده در مکان دوم ایستاده است.

ای‌بی‌سی نیوز، ان‌بی‌سی نیوز، گاردین، ESPN، MSNBC، فاکس نیوز، CNBC و بی‌بی‌سی نیز دیگر رسانه‌های خبری هستند که بیشترین دنبال کننده را در توییتر دارند.

خبرنگاران برگزیده در توییتر

«اندرسون کوپر» از شبکه خبری سی‌ان‌ان با بیش از سه میلیون و ۴۵۵ هزار دنبال کننده شناخته شده ترین خبرنگار در توییتر است.

پس از وی «پیرز مورگان» از سی‌ان‌ان با بیش از سه میلیون و چهار هزار دنبال کننده در مکان دوم قرار گرفته است.

«راشل مددوف» از شبکه خبری MSNBC نیز با بیش از دو میلیون و ۴۳۴ هزار دنبال کننده در مکان سومین خبرنگار معروف جهان جای گرفته است.

«لری کینگ»، مجری و گزارشگر معروف نیز با بیش از دو میلیون و ۳۱۹ هزار دنبال کننده در مکان چهارم ایستاده است.

به گزارش سایت خبری Cnet، بیل سیمونز، گئورگ استفانوپولوس، کریس هاردویک، دیوید گرگوری، سانجای گوپتا و دیوید پوگ نیز دیگر خبرنگاران سرشناس جهان در شبکه اجتماعی توییتر هستند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول