هشتمین جشنواره «حکمت مطهر» آغاز به کار کرد

به گزارش«وبلاگ نیوز»، هشتمین جشنواره «حکمت مطهر»، ویژه دانشگاهیان، با هدف ایجاد جریان فرهنگی در دانشگاه ها از طریق آثار شهید مطهری، آغاز به کار کرد؛ علاقمندان می‌توانند در بخش وبلاگ‌نویسی این جشنواره شرکت کنند.

بنابر این گزارش، ایجاد جریان فرهنگی در دانشگاه ها از طریق آثار شهید مطهری با بهره گیری از تعریف درست و موثر بخش های کاربردی جشنواره ای، شناسایی و معرفی الگوها در بین دانشگاهیان پژوهشگر، محقق، وبلاگ نویس و… و حمایت از ایده ها و استعدادهای خلاق و تاثیرگذار در حوزه آثار، آراء، اندیشه و شخصیت شهید مطهری در فضای علمی، پژوهشی و سایبری تقویت باورهای عقیدتی دانشگاهیان با استفاده از فنون تحقیق و نگارش و هنر در رسانه و وبلاگ از جمله اهداف برگزاری هشتمین جشنواره «حکمت مطهر» است.

«حکمت مطهر»، در رشته‌های نگارش کتاب، مقاله‌نویسی، وبلاگ نویسی، پژوهش، و آثار ادبی و هنری، در دو بخش اساتید و دانشجویان اقدام به پذیرش آثار می کند.

رشته وبلاگ‌نویسی در این جشنواره، شامل سایت‌ها و وبلاگ‌هایی است که حول محور آثار و یا شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری تهیه شده و به ارایه محتوا می‌پردازند؛ همچنین وبلاگ‌نویسان می‌توانند در زمینه‌های علمی، ادبی و هنری مطالب خویش را تهیه و تولید نمایند.

شایان ذکر است، اگر سایت‌ها یا وبلاگ‌های متقاضی شرکت در جشنواره، به صورت اختصاصی در مورد شهید مطهری طراحی نگردیده‌اند، باید دارای حداقل پنج پست حول موضوعات جشنواره باشند، همچنین ذکر منابع و مآخذ در تهیه مقالات درج شده در سایت ها و وبلاگ ها الزامی است.

بنابر این گزارش، بخش ویژه وبلاگ اولی‌ها با کارکرد آموزش ساخت وبلاگ و استفاده از قالب‌های آماده برای دانشجویان و اساتیدی که وبلاگ شخصی ندارند، از دیگر بخش های این جشنواره است.

گفتنی است، اختصاص جوایز به نفرات برگزیده منوط به احراز حد نصاب امتیاز مربوط به هر رتبه است، که توسط هیأت داوران جشنواره معین و معیارگذاری می‌شود.

دانشگاهیان متقاضی شرکت در رشته وبلاگ‌نویسی، باید آدرس وبلاگ و یا سایت خود را به پست الکترونیک جشنواره به نشانی info@hekmatmotahar.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول