جشنواره «پیام فجر»، به همت مجمع «وبلر» برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز»،‌جشنواره وبلاگ‌نویسی «پیام فجر»، به منظور نشر و ترویج فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی و معرفی فعالیت‌های گسترده پدیدآورندگان عرصه فضای مجازی در زمینه‌های فرهنگی، علمی، هنری و سازندگی، به همت مجمع وبلاگ‌نویسان ارزشی استان اردبیل (وبلر)، در این استان برگزار می‌شود.

دستاوردهای ۳۴ ساله انقلاب اسلامی، بصیرت و ولایت، نقش مردم در انقلاب و بعد از آن و نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه از جمله موضوعات و محورهای محتوایی این جشنواره هستند.

گذشت بیش از سه ماه از ایجاد وبلاگ و به روز رسانی مستمر از جمله ملاک‌های مؤثر در ارزیابی است، همچنین درج بنر جشنواره در وبلاگ جهت و داشتن شمارش‌گر، از شروط الزامی برای شرکت در بخش مسابقه این جشنواره خواهد بود.

علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند تا 30 بهمن‌ماه به سایت وبلر مراجعه کنند، همچنین نتایج داوری این جشنواره پس از ارزیابی وبلاگ‌ها در دو بخش ظاهری و محتوایی، 10 اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، آن دسته از وبلاگ‌نویسان اردبیلی که وبلاگشان در سایت مجمع وبلاگ‌نویسان ارزشی استان اردبیل (وبلر) ثبت شده‌است، کافیست برای حضور در جشنواره از طریق آدرس الکترونیکی weblar.ard@gmail.com اعلام آمادگی کنند؛ همچنین شرکت‌کنندگان پس از تکمیل صحیح فرم ثبت‌نام و رعایت آیین‌نامه جشنواره، پیامک تأییدیه ثبت نام را از طریق سامانه پیام کوتاه دبیرخانه جشنواره دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/.

One comment

  • سلام
    به اطلاع می رساند جشنواره پیام فجر به علت استقبال وبلاگ نویسان سراسر کشور جشنواره به صورت سراسری برگزار میشود.لذا خواهشمندیم درخبر منتشر شده ویژه استانی را به جشنوراه سراسری تغییر دهید.
    باتشکر،مدیریت سایت وبلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول