«از تلگراف تا تبلت» در مشهد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، مدير فرهنگسراي فناوري و رسانه مشهد برنامه‌ها و اولويت‌هاي جشنواره «از تلگراف تا تبلت» را تشريح كرد.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد تاکید کرد: هدف اصلی برگزاری این جشنواره، آشنا کردن شهروندان مشهدی با روند تکامل وسایل ارتباطی است و از این طریق آنها را برای ورود به عصر الکترونیک و ایجاد شهروند الکترونیک آماده می‌کنیم.

وی در خصوص جشنواره «از تلگراف تا تبلت» که توسط این فرهنگسرا در حال برگزاری است، يادآور شد: شهروندانی كه در منازل خود وسايل قديمي و كهنه در حوزه رسانه‌ها و وسايل ارتباطي مانند تلويزيون‌هاي قديمي، موبايل و تلفن‌هاي قديمي و در بخش آي‌تي کیس و کیبورد و فلاپي‌هاي قديمي و دیگر وسایل فناورانه که امروزه استفاده نمی شوند دارند و علاقمند به شركت در اين جشنواره هستند مي‌توانند با تماس به فرهنگسراي فناوري و رسانه مشهد با درج مشخصات خود ثبت‌نام نمايند.

كامل نواب با بیان این مطلب که جشنواره از «تلگراف تا تبلت» تا 15 بهمن ماه ادامه دارد، گفت:  همچنين علاقه‌مندان مي‌توانند با شماره 8665830 تلفن گوياي فرهنگسراي فناوری و رسانه مشهد و بخش مربوط به جشنواره با درج مشخصات در جشنواره شركت كنند.

وی یادآور شد: در مرحله بعد، این وسایل در تاریخ 28 بهمن تا 4 اسفند در این فرهنگسرا در قالب موزه به نمایش گذاشته می‌شود و بازدیدکنندگان این موزه، به بهترین وسایل رای می‌دهند و از این طریق برندگان این جشنواره معرفی می‌شوند.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد در پایان خاطرنشان کرد: بازديدكنندگان از اين جشنواره با برگه‌هاي راي مي‌توانند به جذاب‌ترين وسايل راي دهند و از برترين و برگزيده‌ترين وسايل در اختتاميه تقدير خواهد شد.

انتهای پیام /.

  • ناشناس

    سلام کاش تاریخ درج خبر قید می شد تا بفهمیم این جشنواره مربوط به سالهای قبل است یا نه مربوط به سال جاری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول