«مشکات» در شمال‌شرق تهران ادامه دارد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، سمانه زمانی گرمسیری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: رشته‌ها و قالب آثار «جشنواره مشکات» در دو بخش آفرینش آثار و محصولات آموزشی شامل وبلاگ نویسی، نقاشی، عکاسی، شعر، طراحی، نمایشنامه کوتاه، پیام کوتاه، نماهنگ، انیمیشن، داستان‌نویسی و فعالیت‌های کارگاهی ، میدانی در حال پیگیری است و تا کنون بیش از600 اثر در جشنواره مشکات در سطح منطقه (در قالبهای مختلف جشنواره) شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره فعالیت‌های اداره آموزش و مشارکت‌های شهروندی در راستای هرچه بهتر اجرا شدن این جشنواره گفت: فعالیت‌های این جشنواره از طریق حضور مسئولین خانه‌های علم و زندگی جهت تبلیغات و عضوگیری در مدارس مقاطع راهنمایی (مجری طرح شهردار مدرسه) و دبیرستان‌ها صورت گرفته‌است.

زمانی در ادامه به برگزاری جلسات توجیهی با اعضای کانون‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری مختلف جلسات روند اجرای جشنواره با حضور رؤسای ادارات امور اجتماعی و فرهنگی، رؤسای اجتماعی نواحی 9 گانه و مدیران محلات بیست گانه و کارشناسان آموزش شهروندی در پیشرفت این جشنواره موثر بوده است.

آخرین مهلت ارسال آثار تا 25 بهمن ماه جاری بوده و از نفرات برتر در مراسم اختتامیه این جشنواره که دراسفند ماه سال جاری برگزار می شود تقدیر می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول