بازداشت نویسنده یک وبلاگ غیر اخلاقی در بندرانزلی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، ایرج محمدخانی، رئيس پلیس فتا استان گیلان، با تأکید بر اینکه پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی بسیار مصمم و جدی است، اظهار کرد: تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتا در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، یک وبلاگ را شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت به فروش محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با مشاهده این وبلاگ غیراخلاقی در اینترنت، تلاش برای شناسایی نویسنده اصلی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه آدرس گرداننده وبلاگ مذکور با تلاش پلیس شناسایی شد، ادامه داد: نویسنده این وبلاگ کاربران را برای دستیابی به محصولات ضدفرهنگی در قبال پرداخت مبلغ معینی وجه نقد ترغیب می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی مدیر وبلاگ متخلف در یکی از محله‌های بندر انزلی دستگیر شد، افزود: در بررسی ادله دیجیتالی کشف شده از منزل این متهم 22 ساله، مشخص شد که با نویسنده این وبلاگ چندین بار توسط دادستانی کل کشور به دلیل داشتن محتوای غیرمجاز برخورد قانونی صورت گرفته اما متهم هربار با یک آدرس اینترنتی جدید به فعالیت مجرمانه خود ادامه داده است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده کشف مقادیر زیادی تصاویر و کلیپ‌های غیراخلاقی و فایل‌های صوتی خوانندگان مبتذل از طرف ماموران، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که برای وی توسط مقام قضایی قرار مجرمیت صادر شد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول