«یادگار ماندگار»، همچنان منتظر اختتامیه

به گزارش «وبلاگ نیوز»،‌ با سپری شدن یک‌هفته از اسفندماه 1391،‌ خبری از اختتامیه جشنواره «یادگار ماندگار» که بنابر اعلام مسؤولان آن قرار بود اوایل اسفندماه برگزار شود منتشر نشده است.

دکتر سيد محمدهادي ايازي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، پیش‌تر اعلام کرده‌بود: اين مراسم اوايل اسفند در دو بخش منطقه‌اي و آزاد برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرده است: مديريت فرهنگي سعي در برگزاري مستمر جشنواره يادگار ماندگار طي سال‌هاي آتي دارد.

همچنین دبیرخانه جشنواره، 24بهمن‌ماه در خبری اعلام کرد: با عنایت به پایان یافتن زمان ثبت نام در جشنواره یادگار ماندگار، و اعلام نتایج داوری مرجله اول که به صورت همزمان با ثبت نام انجام می گرفت، آثار انتخاب شده برای داوری نهایی ارسال شدند.

در این خبر تصریح شده‌ بود: همچنین زمان اختتامیه اعلام اسامی برگزیدگان، به زودی اعلام خواهد شد.

بنابراین گزارش، نخستين جشنواره ملي وبلاگ نويسي کتاب تحت عنوان «يادگار ماندگار» با همکاري خانه فعالان مجازي برگزار و علاقه‌مندان تا 15 دي فرصت داشتند که آثار خود را در قالب وب سايت، پادکست، فتوبلاگ و طراحي پوستر به دبيرخانه ارسال کنند.

قرآن کتاب زندگي، اصحاب نشر پاسداران علم و انديشه بومي، انس با کتاب تبلور فرزانگي ملي، کتاب ايران منادي صلح، معنويت و عدالت جهاني، ارتقاي سبک زندگي با کتاب از کودکي تا بالندگي، فرهنگ پايداري کرامت و خودباوري ملي، کتاب پنجره‌اي رو به آگاهي و اميد، رسانه‌‌ها بستر معرفي و اطلاع‌رساني کتاب مهمترين محورهاي جشنواره «یادگار ماندگار» محسوب مي‌شوند.‌

 توسعه و رشد فرهنگ کتابخواني، بهره گيري از فضاي مجازي در معرفي کتاب و تاکيد بر ظرفيت‌هاي منطقه‌اي و محلي اين عرصه از اهداف این جشنواره ملی اعلام شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول