تمسخر فیس‌بوک توسط مایکروسافت

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» وبه نقل از فارس، پی سی ورلد نوشت: فیس بوک به تازگی صفحه خانگی جدیدی راه اندازی کرده و مجموعه ای از برنامه های همراه را برای گوشی های آندروید عرضه کرده است.

برخی ناظران معتقدند فیس بوک به دنبال عرضه سیستم عامل خاص خود است و همین مساله نگرانی شرکت مایکروسافت و درگیری لفظی آن با فیس بوک را موجب شده است، البته مدیران فیس بوک می گویند برنامه های جدید آنها با هدف تسخیر گوشی های همراه صورت گرفته است.

 یکی از سخنگویان مایکروسافت می گوید بعد از مشاهده امکانات جدید فیس بوک تصور کرده که ارائه خدمات یاد شده دروغ 13 فیس بوک است. چون ظاهر آنها قدیمی و یادآور عرضه سیستم عامل ویندوز فون در سال 2011 بوده است.

 به گفته فرانک شاو وقتی مایکروسافت در آن زمان طراحی سیستم عامل یاد شده را آغاز کرد همان ایده هایی را در نظر داشت که مدیران فیس بوک هم اکنون از آن سخن می گویند. منظور آن است که باید به افراد بیش از خود گوشی ها و برنامه های آنها اهمیت داد.

 شاو همچنین به سیستم عامل آندروید شرکت گوگل هم حمله کرد و این سیستم عامل تلفن همراه را پیچیده توصیف کرد. به دنبال این انتقادها برخی صاحب نظران هم گفته اند حسادت مایکروسافت به فیس بوک عامل این نوع اظهار نظرهاست.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول