سهم رسانه‏ های اجتماعی، خبر، خرید و سرگرمی از اینترنت

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرگزاری مهر، تحقیقات انجام شده درباره چگونگی سپری شدن وقت کاربران در اینترنت نشان می دهد که استفاده از شبکه های اجتماعی، سرگرمی و خرید آنلاین محبوبترین فعالیتهایی هستند که کاربران برای وقتی که در اینترنت سپری کرده، در نظر می گیرند.

این تحقیق بریتانیا را به عنوان کشوری دانسته است که بیشترین میزان خریدهای اینترنتی در آن صورت می گیرد، این میزان پس از بریتانیا در آمریکای شمالی و استرالیا قابل توجه است.

کاربران اینترنت در بریتانیا 10 درصد از تمام وقت آنلاین خود را در سال 2012 به خریدکردن سپری کرده اند این آمار در آمریکا 9 درصد و در استرالیا 6 درصد است.

شاید این امر تاحدی به فصل کریسمس ارتباط داشته باشد، چرا که در این دوره 370 میلیون ساعت به خرید آنلاین اختصاص داده شده است که این میزان 24 درصد نسبت به میانگین ماهانه افزایش داشته است.

مصرف محتوای خبری همچنین افزایش یافته است اما در میان سه کشور بررسی شده کاربران استرالیایی بیش از دیگران به اخبار آنلاین اهمیت داده اند.

شش درصد از تمام وقتی که کاربران در سال 2012 در اینترنت صرف کرده اند در سایتهای خبری بوده است که این میزان در بریتانیا 5 و در آمریکا 4 درصد بوده است.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که بیشترین کاربران شبکه های اجتماعی در آمریکا هستند.

در بریتانیا 13 دقیقه هر ساعت آنلاین در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو ، 9 دقیقه در موضوعات سرگرم کننده و شش دقیقه به خرید اختصاص دارد.

در آمریکای شمالی 16 دقیقه به شبکه اجتماعی، 9 دقیقه سرگرمی و 5 دقیقه خرید و در استرالیا کاربران 14 دقیقه را به شبکه های اجتماعی، 9 دقیقه سرگرمی و چهار دقیقه خرید آنلاین سپری می کنند.

در هر سه بازار، زمانی که به خرید آنلاین اختصاص داده می شود هر سال افزایش دارد، اما بریتانیا درمیان کشورهایی است که میزان خرید آنلاین در آن بیشتر از آمریکا و استرالیا است.

جیمز موری مدیر بازاریابی دیجیتال در اکسپرین مارکتینگ سرویس گفت: این فضا مدام در حال تغییر است، ما تاکنون تغییرات بسیاری را در رفتار کاربران مناطق جغرافیایی مختلف مشاهده کرده ایم.

 یک ساعت اینترنت بریتانیایی تا حد زیادی شامل شبکه های اجتماعی شده و پس از آن سرگرمی و خرید قرار می گیرد

 

یک ساعت اینترنتی در آمریکا که 16 دقیقه آن صرف رسانه های اجتماعی، 9 دقیقه سرگرمی و 5 دقیقه صرف خرید می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول