تقدیر از غرفه پلیس فتا در جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محی‌الدین بهرام محمدیان» معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش، «یوسف نوری» رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ، سید «علی یزدیخواه» مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و «دکتر مهدی اخوان» دبیر عالی شورای مجازی برگزار شد، از غرفه پلیس فتا تقدیر شد.
در بخش مسابقات این جشنواره 82 هزار و 518 نفر ثبت‌نام کردند که 79 هزار و 140 اثر مورد بررسی قرار گرفت و از مجموع آثار 67 درصد متعلق به دانش‌آموزان و 33 درصد نیز متعلق به فرهنگیان است.
بنابر این گزارش، پلیس فتا نیز در سومین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش نیز در غرفه‌ای با هدف آموزش و اطلاع رسانی به کاربران در راستای کاهش وقوع جرایم در فضای مجازی در این نمایشگاه شرکت کرد.

در این غرفه کارشناسان ضمن پاسخگویی به سوالات بازدید کنندگان ، سی دی و کتاب های آموزشی در بین آنان توزیع می کردند .

گفتنی است ، در آخرین روز از سومین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ، «نوری» دبیر کل این جشنواره از غرفه پلیس فتا به دلیل حضوری پر رنگ در این جشنواره ، تقدیر و تشکر کرد و وی را از غرفه های منتخب اعلام نمود .

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول