اطلاع از زمان تعویض پوشک نوزادان از طریق توییتر

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از سیتنا، پیشرفت فن‌آوری به دامن نوزادان هم رسید. یک شرکت برزیلی دستگاهی به اندازه‌ی یک دکمه‌ی بزرگ طراحی کرده که شبیه به آرم شبکه اجتماعی توییتر است. «هاگیز توییت پی» (Huggis TweetPee) به شیوه‌ای تنظیم شده است که می‌تواند بنا به انتخاب کاربر هم به شناسه‌ی کاربری توییتر والدین و هم به تلفن‌های همراه آن‌ها پیغام بفرستد.

پیغام‌ها نیز بنا به وضعیت کودک مخابره می‌شوند. پیغام‌های این دستگاه بنا به رطوبت پوشک بچه متفاوت است: «وقت تعویض پوشک است»، «اوه، فقط چند قطره» یا «همه‌چیز مرتب است» از جمله پیغام‌هایی هستند که این دستگاه کوچک برای والدین توییت یا ارسال می‌کند.

شرکت برزیلی سازنده‌ی این دستگاه می‌گوید که این دستگاه می‌تواند برای هر تعداد شناسه‌ی کاربری یا شماره تلفن همراه که والدین بخواهند پیغام بفرستد. بنابراین برای مثال پرستار بچه یا خواهر و برادر بزرگ‌تری هم که از نوزاد مراقبت می‌کنند، می‌توانند همزمان پیغام‌ها را دریافت کنند.

سازندگان این دستگاه کوچک می‌گویند که همه‌ی آزمایش‌های لازم برای سنجش امنیت دستگاه انجام شده و دستگاه هیچ آسیبی برای کودک نخواهد داشت. این دستگاه کوچک را می‌توان به راحتی از پوشکی جدا و به پوشک دیگر نصب کرد.

سازندگان هاگز توییت اپلیکیشنی هم طراحی کرده‌اند که والدین می‌توانند با استفاده از آن نه فقط این دستگاه کوچک، که پوشک هم سفارش دهند و دیگر زحمت رفتن به مغازه را هم به خود ندهند.

هاگیز توییت فعلا تنها به زبان پرتغالی و در کشور برزیل ارائه شده است. به زودی این دستگاه کوچک روانه‌ی بازار جهانی می‌شود و سازندگان اعلام کردند که زبان‌های مختلفی بر روی این دستگاه نصب خواهند شد تا دستگاه در هر کشور توییت‌ها و پیغام‌ها را به زبان مردم آن کشور ارسال کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول