خیانت اینترنتی به هم‌شاگردی

به گزارش «وبلاگ نیوز»، رئیس پلیس فتا استان بوشهر در تشریح این خبر گفت : پیرو شکایت شهروندی مبنی بر اینكه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی موجب هتک حیثیت وی شده است ، موضوع در دستور كار این پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد یا افرادی ناشناس با ساخت صفحه‌ای جعلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با استفاده از تصویر شخصی شاکیه اقدام به ارتباط‌ با دیگران و مطالب غیر واقعی از جانب وی کرده است و این موضوع باعث اختلال در زندگی او و خانواده اش شده است.

رئیس پلیس فتای بوشهردر ادامه گفت: پس از شروع تحقیقات مشخص شد كه فرد ایجاد كننده این صفحه آشنایی كامل به شاكیه داشته و با پیگیری ها فنی و پلیسی نهایتاً متهم شناسایی و جهت سیر ادامه رسیدگی پرونده به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم که از هم شاگردی های شاکیه بود، ابتدا منکر انجام بزه ارتکابی شد. اما در بازجویی فنی و در مواجه با شواهد و دلایل لب به اعتراف گشود.

پلیس فتا در خاتمه به جوانان توصیه می‌کند: مواظب روابط دوستانه خود بوده و از دادن اطلاعات و عکس های شخصی به این قبیل افراد خودداری، تا زمینه بروز چنین حوادثی از بین برود و یا به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول