مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» جهت شناسایی استعدادها و پتانسیل استان در زمینه‎ی وبلاگ نویسی و طراحی وبلاگ بسیج دانشجویی استان مرکزی در نظر دارد در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ مسابقه‎ای با عنوان حماسه برگزار نماید.

ضمنا مهلت ثبت نام در مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ می باشد.

بنابر اعلام دبیرخانه این مسابقه،‌ علاوه بر اینکه جوایز نفیس و ارزنده‎ای برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده، راهکاری اندیشیده شده است تا وبلاگ‎هایی که از لحاظ محتوا پربار بوده و علاقه‎مند باشند وبلاگ خود را به سایت تبدیل نمایند و هزینه‎ی این کار را بسیج دانشجویی استان مرکزی پرداخت نماید.

تبیین حماسه سیاسی، اهداف، منظورها و دستاوردهای تحقق آن،حماسه اقتصادی چرا – چگونه، انتخابات و جریان شناسی و نقش آن در سرنوشت ایران،جنگ نرم و مقابله با آن ( راهکارها، شیوه‎ها و ابزارها)، جایگاه مقاومت در منطقه و لزوم حمایت از آن در همه‎ی ابعاد، فتنه‎ها و فتنه‎گران، چرایی و چیستی و ولایت چیست،  ولایتمدار کیست؟،‌ از محورهای این مسابقه بیان شده است.

در این مسابقه، هر وبلاگ می توانند یک یا چند موضوع را پوشش دهد، هر دانشجو می تواند به تعداد دلخواه وبلاگ را در این مسابقه شرکت دهد، وبلاگ‎ها می تواند گروهی و یا انفرادی باشد، ملاک داوری در مسابقه وبلاگ می باشد.

ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوعات مسابقه، ذکر منبع برای هر مطلب ( بدیهی است مطلبی که از منابع دیگر برداشت شده باشد و منبع ذکر نگردد امتیاز منفی در پی خواهد داشت)، بکارگیری شیوه‎های نوین اطلاع رسانی مثل خوراک (RSS) و ابزارها، بروزرسانی مستمر و منظم، معرفی لینک‎های مرتبط با موضوعات مسابقه، تعامل با وبلاگ‎های مفید دیگر، استفاده از تصاویر و گرافیک مناسب برای هر مطلب و … از جمله ملاک‌های داوری این مسابقه است.

همچنین، وبلاگ باید برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر طراحی شده باشد یعنی در هیچ کدام از آنها قالب و طرح وبلاگ به هم نریزد.

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به پایگاه بسیج دانشجویی استان مرکزی مراجعه کنند .

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول