آغاز مسابقه وبلاگ‌نويسي «گفتمان مهدويت»

به گزارش«وبلاگ نیوز» همزمان با سالروز میلاد مسعود حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) نام نویسی در مسابقه وبلاگ نویسی«گفتمان مهدویت» آغاز شد.

تقویت روحیه اتکا به منابع اصیل دینی در ترویج و تبلیغ مفاهیم و آموزه‌های دینی و پرورش روحیه ابتکار وبلاگ‌نویسان در زمینه تبلیغ و ترویج معارف مهدویت از جمله اهداف این مسابقه است.

مسابقه با تاکید بر آثار آیت الله العظمی صافی گلپایگانی است و نامگذاری وبلاگ به اسم‌ یکی از آثار مهدوی معظم له از امتیازات محسوب خواهد شد، همچنین محور اصلی و اغلب محتوای وبلاگ باید برگرفته از آثار مهدوی معظم له باشد.

شرکت برای عموم افراد بالاتر از 15 سال آزاد می‌باشد و هر وبلاگ می‌بایست فقط یک مدیر یا نویسنده داشته باشد، همچنین تاریخ شروع ساخت وبلاگ باید همزمان با شروع اعلام مسابقه باشد و وبلاگ‌‌ها نباید در مسابقات دیگر شرکت کرده باشند و نام و عنوان وبلاگ باید مناسب و در شأن موضوع مسابقه باشد.

جالب توجه این است که وبلاگ‌ها نباید از وبلاگ‌های دیگر شرکت‌کننده در این مسابقه لینک گرفته باشند، لینک به سایت‌های مرتبط با مهدویت مانعی ندارد و از ارجاع به سایر سایت‌های مرجع خودداری شود و همچنین مدیران باید تنها مطالب مربوط به مسابقه را در وبلاگ خود درج نمایند و از استفاده از مطالب متفرقه و موسیقی اجتناب نمایند.

تمامی شرکت کنندگان تا 15 شعبان میلاد حضرت بقیة الله الاعظم(عج) فرصت دارند فرم ثبت‌نام را از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دانلود و پس از تکمیل،‌ آن را به آدرس پست الکترونیکی info@saafi .net ارسال کنند و یا به شماره پیامک 30007479 اطلاع دهند.

15 رمضان المبارک 1434 هجری قمری مصادف با میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، نیز نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول