پلاتفورمی برای بمباران تبلیغاتی فیس‌بوکی‌ها

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، تک‌هایو گزارش داد: هدف اصلی از اجرای این طرح تغییر پلاتفورم تبلیغاتی فیس بوک است تا بازاریاب ها و شرکت های تبلیغاتی بتوانند راحت تر در مورد نحوه قرار دادن آگهی ها در صفحات فیس بوک تصمیم بگیرند.
در حال حاضر فیس بوک خدمات تبلیغاتی خود به شرکت های مختلف را در 27 قالب متفاوت ارائه می دهد و این تنوع برای برخی کاربران و آگهی دهندگان گیج کننده است.
قرار است ضمن حذف برخی از این قالب ها، برخی ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک هم در یکدیگر ادغام شده و سرویس های جدیدی ارائه گردند.
نکته دیگر این است که برخی از این قالب ها با استقبال مواجه نشده و برخی دیگر نیز مشکلاتی فنی داشته اند که فیس بوک امیدوار است با رفع آنها بهتر بتواند از این طریق کسب درآمد کند.
در این میان آنچه که مغفول مانده حجم اطلاعات شخصی افشا شده کاربران از طریق این سرویس های تبلیغاتی برای شرکت های تجاری است. فیس بوک همیشه برای هدفمند کردن تبلیغات شرکت های مختلف اطلاعات شخصی کاربران خود را برای این شرکت ها افشا می کند و مشخص نیست در این زمینه چه تغییراتی در این سایت اعمال شده است.
قرار است این تغییرات به طور تدریجی در فیس بوک اعمال شوند و به همین علت دسترسی به آنها در مرحله اول در تابستان امسال برای برخی شرکت ها ممکن شده و در نهایت همه تغییرات تا پاییز امسال به طور کامل اعمال می شوند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول