«وقتی شبکه‌مان را می‌بندند مجبوریم از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، حمیدرضا عمادی، مدیر اتاق خبر شبکه پرس‌تی‌وی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پخش برنامه‌های این شبکه بین‌المللی در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و یوتیوب گفت: پرس‌تی‌وی شبکه‌ا‌ی بین‌المللی است و ما به این اقبال عمومی به شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی نگاه می‌کنیم؛ چرا که وقتی شبکه‌های ما را می‌بندند ما مجبور می‌شویم راه‌های دیگری را پیش بگیریم که یکی از آن‌ها استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

 مدیر اتاق خبر شبکه‌ی پرس‌تی‌وی همچنین با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی طی یک ماه گذشته، یادآور شد: تعداد بازدید کننده وب‌سایت پرس تی‌وی در شبکه‌های اجتماعی طی یک ماه‌ گذشته‌ رقم 75 میلیون نفر است. این بدان معنی است که 75 میلیون نفر در طول یک بازه‌ی 30 روزه از یکم خرداد 92 لغایت 31 خرداد 92 از وب‌سایت پرس‌تی‌وی و همچنین فیس‌بوک این شبکه دیدن کردند و لازم به ذکر است که این رقم، ‌رقم قابل توجهی است و نشان می‌دهد که ما توانستم پیاممان را منتقل کنیم.

 عمادی در ادامه در خصوص محدودیت‌های دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در داخل کشور گفت: ‌قسمت‌هایی که مربوط به محدودیت‌های داخل کشور در استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌شود باید بگویم من در مقام و مسؤولیتی نیستم که بتوانم پاسخگو باشم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول