آغاز جشنواره «برکت» از 19 تیرماه در استان مرکزی

به گزارش «وبلاگ نیوز»، دبیر جشنواره وبلاگ نویسی «برکت» در استان مرکزی گفت: این جشنواره با همکاری مجتمع فني ماهان و با مشارکت مجتمع فرهنگی دیجیتال از 19 تیر ماه به مدت یکماه برگزار می شود.

«مهدی مددی» با بیان این مطلب افزود: اعضای شورای دبيري این جشنواره علاوه بر دبیر، مهندس ساجده مشایخی، میلاد خرمی و توحید مهدوی هستند.

چهره برگزیده وبلاگ‌نویس استان مرکزی در سال 90 اعلام كرد: علاقمندان از 19 تیرماه سال جاری می توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام و در جشنواره شرکت کنند.

مددی با اشاره به نحوه امتياز دهي به وبلاگ ها افزود: براساس تصميم شوراي دبيري از 100 امتياز جشنواره 60 امتياز به محتوای وبلاگ ها و 40 امتياز به مباحث فني وبلاگ ها اختصاص دارد. همچنين وبلاگ هاي ثبت شده در پایگاه مركزي بلاگ از امتياز ويژه برخورداد خواهند شد.

این‌طور که پیداست براساس توافقات صورت گرفته با مجتمع فرهنگي ديجيتال اراك، به وبلاگ نويساني كه در زمان برگزاري جشنواره در پايگاه مركزي بلاگ ثبت نام كنند امتيازات و تسهيلات ويژه اي تعلق خواهد گرفت.

«ساجده مشايخي»، دبير كارگاه تخصصي بركت و از اعضای شورای دبیری جشنواره برکت نیز گفت: یکی از برنامه های جانبی در نظر گرفته شده برای این جشنواره، برگزاری کارگاه آموزشي است كه در شهریور ماه سال جاری با حضور علاقه مندان در اراک بر گزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول