ختم وبلاگی قرآن در حوزه‌های علمیه خواهران

به  گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، محمدتقی جلیلی در این خصوص اظهار داشت: در این طرح هر یک از کاربران وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران تلاوت یک جزو از قرآن کریم را تقبل می‌کند و این اقدام خود را از طریق وبلاگ یک‌گنج ثبت می‌کند.

وی افزود: کاربران وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران پس از قرائت هر جزو از قرآن کریم، پیامی که از این جزو از قرآن کریم دریافت کرده‌اند را در بخش «ثبت پیام» این وبلاگ ثبت می‌کنند. در طول ماه مبارک رمضان، این پیام‌ها در همان وبلاگ با نام ارسال‌کننده منتشر می‌شود.

مدیر پورتال جامع حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در پایان ماه مبارک رمضان گنجینه‌ای از پیام‌های دریافتی کاربران به اعضا و خوانندگان سامانه وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران (کوثربلاگ) تقدیم خواهد شد.

وی یادآور شد: علاوه بر نویسندگان و کاربران وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران، سایر کاربران اینترنتی نیز می‌توانند در این طرح معنوی شرکت کنند و پیام‌های دریافتی از هر جزو قرآن کریم را در این وبلاگ ثبت کنند.

جلیلی با بیان اینکه سامانه کوثربلاگ هرساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح ختم دسته‌جمعی قرآن کریم را برگزار می‌کند، اضافه کرد: طرح ختم دسته‌جمعی قرآن کریم با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در فضای مجازی به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: علاقمندان به بازدید از این وبلاگ‌ها می‌توانند به پایگاه اینترنتی کوثربلاگ مراجعه کنند.

مدیر پورتال جامع حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: این وبلاگ‌ها از سوی مدارس علمیه خواهران، مدیریت‌های استانی و طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران مدیریت می‌شود.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول