افراط فیس‌بوک در استفاده از آگهی‌های ویدیویی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، اینساید فیس بوک گزارش داد: با توجه به اینکه بسیاری از آگهی‌دهندگان معتقدند صرف هزینه برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و فیس‌بوک نتایج چندان روشنی در پی ندارد، حضور خود در این سایت‌ها را کاهش داده‌اند و فیس‌بوک نیز که نگران درآمد تبلیغاتی خود است قصد دارد در فید خبری کاربران آگهی‌های ویدیویی به نمایش بگذارد.

علت این مساله تحقیقات جدیدی است که توسط موسسه نیلسن صورت گرفته و نشان می‌دهد که 64 درصد از شرکت‌های تجاری قصد دارند صرف هزینه برای نمایش آگهی‌های تبلیغاتی را افزایش دهند و این در حالی است که 73 درصد آژانس‌های تبلیغاتی نیز چنین رویه ای را تایید می کنند.

بر همین اساس 30 درصد از کاربران هم علاقمند به مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی هستند که مدت زمان نمایش آنها چندان طولانی نباشد. نتایج همین بررسی‌هاست که باعث شده برخی شرکت‌ها از تمرکز بر انتشار آگهی‌های متنی دست برداشته و به نمایش آگهی‌های ویدیویی علاقمند شوند.

با این حال صاحب نظران هشدار می‌دهند که افراط فیس بوک در زمینه نمایش تبلیغات ویدیویی ممکن است باعث کاهش جدی مشاهده چنین تبلیغاتی شود.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.