عکس‌ها، محبوب‌ترین پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، دش برست گزارش داد: که امروزه تصاویرنه فقط به اندازه هزار کلمه ارزش دارند،بلکه چند میلیون پسند، نظر و بازنشر فیس‌بوکی را بدست خواهند آورد. این موضوع را نمی‌توان برای مردم و صاحبان کسب و کار آشنا به این سایت خبر جدیدی به حساب آورد،همانگونه که پیش از این در آگوست 2012،SocialBakers گزارش داد که 85٪ پست‌های ویروسی فیس‌بوک،تنوعی از یک تصویر بودند. پس در یک سال گذشته بقیه چیزها کجا ماندند؟

most shared posts photos

اطلاعات با پردازش 10٪ از جالب توجه‌ترین پست‌ها از میان 5000 صفحه ی تصادفی به دست آمده است.

بازه زمانی:22 آوریل تا 21 مه 2013

بر اساس جدیدترین اطلاعات،تصاویر 93٪ از داغ ترین پست‌های فیسبوک را شامل می‌شوند. 3٪ از پست های مورد توجه را وضعیت‌ها و 2٪ از آنها را ویدیوها و لینک‌ها تشکیل می‌دهند. بنابراین، تصاویر در شبکه‌های اجتماعی یکه تازند. آیا الآن زمان آن است که فیس‌بوک،فیس‌بوک و اینستاگرام را ادغام کرده و فیسگرام غول پیکر را بسازد؟ ویدیوها در فیس‌بوک برای درست پخش شدن مورد استفاده قرار میگ‌یرند،و لی تا زمانی که بسیاری از ویدیوها از یوتیوب یا همان گوگل تغذیه می‌شوند، چیزی که فیس‌بوک از آن دوری می‌کند، شگفت آور نیست که این ویدیوها با وجود محبوبیتشان در اینترنت، در گمنامی غول آبی(ستاره در حال مرگ) محو می‌شوند.

این روزها،پست کردن لینک به صفحات وب و مقالات مفید نیز مهجور باقی خواهد ماند؛ شما تنها کسی هستید که دوست دارد آنها را ببیند. وضعیت  آپدیت‌ها اندکی بیشتر جلب توجه می‌کنند، ولی‌اگر واقعا می‌خواهید دوستانتان آنها را ببینند، بهتر است که از قلب خود خون جاری سازید.

مترجم: محمد مرتجی

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول