آغاز نام نویسی در مسابقه وبلاگ نویسی حجاب و عفاف

به گزارش«وبلاگ نیوز» اداره کل رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه نیز در راستای فعال سازی و جهت دهی بیشتر کاربران اینترنتی در ترویج موضوع حجاب و عفاف در سطح جامعه، مسابقه  وبلاگ نویسی با عنوان بلاگ نویسی حجاب و عفاف را برگزار می کند.

این مسابقه در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی برگزار می‌شود و کلیه شرکت کنندگان بایستی با نام و مشخصات حقیقی در سایت مرکزی ثبت نام نمایند و مشخصات فردي پديدآورنده وبلاگ در محل مناسبي از وبلاگ در زمان مسابقه درج گردد. در صورتی که در وبلاگ از نام مستعار استفاده می شود، نام مستعار باید در سایت مرکزی ثبت شده باشد.

ارسال حداقل سه یادداشت در زمینه موضوع مسابقه در زمان برگزاری مسابقه ضروری است و این مطالب لازم است در زمان داوری در صفحه اول وبلاگ یا وب سایت باشند.

وبلاگ های ارائه شده در دو بخش محتوایی و فنی و گرافیکی و در دو مرحله داوری شده و برندگان از مجموع امتیاز هر دو بخش معرفی خواهند شد.

 تنها شرکت کنندگانی که در بخش محتوایی امتیاز لازم را کسب نمایند به مرحله نهایی راه پیدا می کنند  و وبلاگ هایی که به صورت فتو بلاگ ارائه شده باشند محتوای تصاویر ارائه شده در بخش محتوایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

بنابر این گزارش نام نویسی در این جشنواره تا روز عید قربان ادامه دارد و نتایج قبل از ماه محرم الحرام اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، در خصوص جوائز در سایت جشنواره آمده است: جوایز به شرطی پرداخت خواهد شد که حداقل شرکت کنندگان در هر بخش بیش از 100 نفر باشند و وبلاگ‌های شرکت کننده بتوانند حداقل بالاتر از 50 در بخش محتوایی و در مجموع بیش از 70 امتیاز را کسب نمایند.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول