اینفوگرافیک/دنیای اطلاعات در تسخیر شبکههای اجتماعی
به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از رسانههای اجتماعی، شناخت محیط و آشنایی با آخرین پژوهشها و مطالعات مرتبط با رسانههای اجتماعی، از جمله ملزوماتی هست که شما را میتواند در چگونگی برنامهریزی برای ارائهی خود به جامعه یاری رساند؛ به ویژه زمانی که قصد دارید تا علاقهمندیهای خود را در رفتار رسانه ای خود نسبت به مدیران، همسالان و فضاهای اجتماعی بگنجانید.
از این رو، «سارا ایوانز» گزارشی را در این رابطه تهیه کرده است که در چندین مطالعه، آمارهای قابل تاملی را نتیجه داده است:
- تا سال ۲۰۱۷، درآمد حاصل از ارائه خدمات دانلود بر گوشیهای همراه و تبلتها به ۹٫۵ میلیارد دلار خواهد رسید. (جونیپر)
- ۵۵ درصد مردم امریکا برای دریافت اخبار و پی گیری حوادث جاری، از تلویزیون استفاده میکنند. (گالوپ)
- مردان به میزان دو برابر زنان، بیشتر از رددیت استفاده میکنند. (مرکز تحقیقات پیو)
- شرکت خدمات آنلاین «ایربیانبی» بیش از ۴ میلیون نفر کاربر فعال دارد. (فست)
- ۷۵۱ میلیون کاربر فعال ماهانه از خدمات و تولیدات گوشیهای همراه فیسبوک استفاده میکنند. (فیس بوک)
- رشد ۲۴ درصدی کاربری نوجوانان از توییتر نسبت به سال ۲۰۱۱ (مرکز تحقیقات پیو)
- افزایش بهرهوری گزارشهای اجتماعی کارکنان (مایکروسافت)
- استفادهی آمریکاییها از گوشیهای همراه در روز به مدت ۵۸ دقیقه است (اکسپریان)
- آپلود ۴۰ میلیون تصویر بر روی اینستاگرام در روز (اینستاگرام)
- از هر ده نفر جوان جویای کار، به دلیل پروفایل اجتماعیشان، شانس بدست آوردن کار را از دست میدهند (اُندِوایس)
- استفادهی آمریکایی ها (مردان و زنان) از لپتاپ و رایانههای رومیزی برای دسترسی به شبکههای اجتماعی (برست مدیا)
- بر اساس گزارش «آنلاین تراست الانس»، دو سایت توییتر و امریکن گرییتینگ، دو سایت برتر در زمینهی حمایت از مصرف کننده هستند.
- هلندیها با ۶۵ درصد و مردم انگلیس با ۵۷ درصد، به ترتیب بیشترین کاربران شبکههای اجتماعی اروپا را دارا هستند. ( دفتر آمار ملی و آمار اروپا)
- گوگل پلاس، در جولای ۲۰۱۳، بیش از ۳۴۳ میلیون کاربر داشته است.
- بازار رایانه، تبلت و گوشیهای همراه، در سراسر جهان در سل ۲۰۱۳، رشد چشمگیری داشته است، البته در این میان، استفاده از تبلت رشد ۶۷٫۹ درصدی دارد. (گارتنر)
- ۵۷ درصد کاربران پینترست با محتواهایی که مرتبط با غذاها بودند تعامل داشتهاند چنانکه مقوله غذا به عنوان مقوله شماره یک مورد توجه قرار گرفته است. (فکت براوزر)
- پینترست در دنیا در حدود ۵۰ میلیون کاربر را دارد.
- بر اساس مطالعات دانشگاه میشیگان، جوانترهای کالج ،علاقهمندی بیشتری به استفاده از توییتر دارند و مسنترها به سمت فیسبوک گرایش دارند.
- ۳۳ درصد از کارکنان شرکتها اذعان داشتهاند که شرکت شان دارای سیاست مختص خود در زمینهی استفاده از رسانه هاست.
- در هفته به طور متوسط شش مکالمه ی چهره به چهره توسط یک شخص انگلیسی با خانوادهاش انجام میگیرد که کمتر از یکبار در روز است.
- بسیاری از ۱۰ تا ۱۲ سالههای ایالات متحده، دارای حداقل یک حساب کاربری در شبکههای اجتماعی هستند که بدون نظارت انجام می گیرد. (مرکز تحقیقات پیو)
- در ماه، یک میلیارد بازدید منحصر به فرد در یوتیوب انجام میشود.
انتهای پیام/.