برگزاری اختتامیه مسابقه کشوری وبلاگ نویسی 15 خرداد در ورامین

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، سید محمد احمدی اظهار داشت: مسابقات کشوری وبلاگ نویسی،همزمان با پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15خرداد 42، از خرداد امسال آغاز شد و دانشجویان و جوانان علاقمند به پژوهش، دراین مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: مسابقه وبلاگ نویسی، امسال با موضوعات نو و جدید و با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان با ریشه ها،عوامل و بازتاب قیام 15خرداد برگزار شد، به همین علت، میزان مشارکت در این مسابقه نسبت به سالهای گذشته رشد نشان می دهد.
احمدی عنوان کرد: بیش از 50 وبلاگ به دبیرخانه مسابقه ارائه شد که در پایان 28 وبلاگ، به مرحله نهایی راه یافتند که در این مرحله، اساتید دانشگاه، از نظر فنی و محتوایی، وبلاگ های 15 خرداد را مورد مطالعه قرار داده و نظر نهایی خود را اعلام کردند.
این مسئول اضافه کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات روز دوشنبه 4 شهریورماه ،همزمان با یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ورامین برگزار می شود و از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل خواهد آمد.
گفتنی است مسابقه وبلاگ نویسی 15 خرداد به همت دانشگاه های علمی کاربردی، آزاد اسلامی و پیام نور ورامین و ستاد برگزاری مراسم 14 و15خرداد شهرستان ورامین برگزار شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول