جلسه وبلاگ‌نویسان انقلاب اسلامی در اهواز

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از عروج، بعد از ظهر جمعه 8 شهریورماه، جلسه وبلاگ نویسان انقلاب اسلامی در محل فاطمیه شهر اهواز و با حضور وبلاگ نویسان و فعالین فضای مجازی این شهر   برگزار شد.

در این جلسه ابتدا یکی از وبلاگ‌نویسان به حاضرین خیر مقدم گفت و از برگزار کنندگان جلسه تشکر کرد و رسیدگی به امر ضروری فضای مجازی را نیاز برآورده نشده جامعه فرهنگی اهواز دانست. وی افزود بر اساس آماری تا دو سال گذشته بیش از 35 درصد مردم از اینترنت استفاده می کردند و 65 درصد متاثر از اینترنت بودند ، حال اینکه با این شرایط اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

این دانشجوی وبلاگ نویس یکی از مشکلات فعالین مجازی را جزیره ای عمل کردن آنها دانست و تاکید بر شناسایی و هماهنگی بیشتر آنها در فضای حقیقی کرد. وی اذعان کرد که امروز فضا جامعه در شرایط جنگی قرار دارد و ما برای ورود به این فضا باید مصلح به صلاح جنگ نرم شویم تا بتوانیم تاثیر گذاری مورد نظر خود را اعمال کنیم.

در ادامه جلسه وبلاگ نویسان به مواردی اشاره و پیشنهاداتی داشتند که به شرح ذیل است:

لزوم ایجاد یک تیم تحقیقاتی برای ارئه خوراک به وبلاگ نویسان و استفاده از اساتید مجرب برای رسیدن به این هدف، اهمیت حضور وبلاگ نویسان کنار هم در فضای حقیقی و یاری رساندن و کمک به پیشرفت فنی و معنوی یکدیگر، تمرکز روی موضوع خواص و عدم پراکندگی هدف ها، راه اندازی گروه و یا انجمن وبلاگ نویسی در فضای حقیقی و عضو گیری و جذب نیرو در فضای مجازی، انتخاب موضوعات روز توسط گروه و پرداختن تمام اعضا به طرق مختلف در وبلاگ های خود و توجه بیشتر به مسائل داخلی استان و پیگیری و حل مشکلات آن، از محورهای مطرح شده در این جلسه وبلاگ‌نویسان بوده است.

در پایان با توجه به پراکندگی مسائل مطرح شده و لزوم بررسی بیشتر تصمیم بر آن شد تا در طول هفته آینده جلسه ی دیگری برای رسیدن به نقطه ی مشترک و برنامه ی مشخص تشکیل شود. همچنین به وبلاگ نویسان تاکید شد تا در جلسه آینده دوستان وبلاگ نویس خود را در جریان برگزاری این جلسه قرار دهند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول