جشنواره بين‌المللي هشتمين خورشيد ولايت برگزار مي‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز»  بنياد فرهنگی رضوی، با انعقاد تفاهم‌نامه با اداره كل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی و موسسه فرهنگی قدس، هشتمين جشنواره خورشيد ولايت را برگزار می کند.

خورشيد ولايت از بزرگ‌ترين جشنواره های تربيتی و مذهبی كشور است كه با هدف اشاعه سنت و سيره رضوی، بين دانش آموزان داخل و خارج از كشور برگزار می‌شود.

این جشنواره با عناوین مختلف فرهنگی و هنری در سال 1386 شروع و ششمین مرحله آن با مشارکت تمام دانش‌آموزان داخل و خارج  کشور امسال برگزار می‌شود.

هشتمین خورشید ولایت، ویژه دانش‌آموزان ايرانی داخل و خارج از كشور است که می‌توانند با ارسال آثار خود به ادارات مربوطه، در اين جشنواره شركت می‌كنند.

تا کنون 13 هزار دانش آموز از سراسر كشور، 60 هزار اثر را به ادارات مربوطه ارسال كردند كه بعد از داوری، 8462 اثر به دبيرخانه ارسال شده است؛ از اين تعداد، 3645 اثر در رشته‌های دل نوشته، نقاشی و خوشنويسی مربوط به مقطع ابتدايی و 2481 اثر در رشته‌های دل نوشته، نقاشی و خوشنويسی، داستان، شعر، وبلاگ، عكاسی و سرود مربوط به مقطع راهنمايی و 2336 اثر در همين رشته‌ها مربوط به مقطع متوسطه است.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول