«زندگی دوم»، نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی انجمن‌ها اسلامی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان گفت: این نمایشگاه به منظور عرضه هدفمند تولیدات بومی دانش‌آموزان اتحادیه و خدمات هدفمند به شبکه دانش‎آموزان و در راستای ترویج فرهنگ استفاده حداکثری از فرصتهای فناوری های اطلاعات و فضای مجازی برگزار می‌شود.

میرزایی با اشاره به مطالبات مکرر از سوی مقام معظم رهبری در راستای بهره‌گیری هدفمند و حداکثری از ظرفیتهای فضای مجازی و البته مواظبت بر آسیبهای این فضا گفت: در راستای تحقق اهداف، راهبردها و اسناد بالادستی اتحادیه انجمنهای اسلامی در تحقق عینی کاربرد هدفمند فناوری های نوین و فضای مجازی و به منظور شناخت واقعی از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان نمایشگاه دستاوردهای فناوری اطلاعات و فضای مجازی همزمان با برگزاری کنگره یازدهم برپا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف کلان نمایشگاه  مبنی بر ارتقای جایگاه فناوری و ضرورت ایجاد زمینه سواد رایانه‌ای در شبکه دانش‎آموزی و کادر، ادامه داد: با توجه به آمار، بیشترین جامعه مخاطب در بستر فضای مجازی را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند که این امر مسئولیت شبکه اتحادیه را در برنامه‎ریزی و بهره‎گیری بیشتر در مقوله فضای مجازی در شبکه دانش‎آموزان صد چندان می‎کند.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان ضمن اشاره به کشوری بودن این نمایشگاه بیان داشت:  این نمایشگاه  با محوریت عملکرد استانها در حوزه فضای مجازی و تولیدات بر خط و البته تولیدات نرم افزاری فاخر در شبکه دانش‌آموزی و همچنین شبکه مربیان و کادر استانی برگزاری می‎شود.

میرزایی با اشاره به اهمیت این موضوع برای مسئولان استانی اظهارکرد : در حال حاضر اکثر استانها برای شرکت در نمایشگاه و ارائه توانایی ها و تجربیات خود در فضای مجازی  اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول