«فیس بوک چیز مزخرفی است»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از روزنامه اعتماد، «گونتر گراس»، شاعر آلمانی برنده نوبل ادبیات معتقد است فیس بوک یک شبکه اجتماعی «چرند» است.

«گونتر گراس»، شاعر سرشناس آلمانی که هر از چند گاهی با اظهارات جنجالی خود تیتر روزنامه های بین المللی می شود، این بار درباره شبکه اجتماعی فیس بوک سخن گفته و آن را «مزخرف و چرند» خوانده است.

خالق رمان «طبل حلبی» در گفت وگو با وب سایت آلمانی «لوکال» گفت: متعجبم چرا بیشتر مردم پس از رسوایی سازمان امنیت ملی امریکا، هنوز از فیس بوک استفاده می کنند؟

این شاعر آلمانی که طی سال گذشته چندین بار با اشعار و مصاحبه های خود سیاست های رژیم اشغالگر قدس را مورد تهاجم قرار داد، در ادامه گفت: تعجب می کنم چرا میلیون ها نفر با دانستن چنین اطلاعاتی از فیس بوک فاصله نمی گیرند و می گویند می خواهیم در آن عضو باشیم. فیس بوک تماما مزخرف است.

برجسته ترین نویسنده معاصر آلمان با وجود داشتن هشت فرزند و 16 نوه عضو فیس بوک نیست و در این باره می گوید: وقتی یکی از آنها به من می گوید در فیس بوک است، من ملاحظات خاص خودم را دارم… می گویم کسی که 500 دوست دارد، هیچ دوستی ندارد. از نظر من تجربیات مجازی اصلاجایگزین تعاملات در زندگی واقعی نمی شوند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول