مسابقه «سنگرهای مجازی» در استان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسابقه ی وبلاگ نویسی «سنگرهای مجازی» به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای وبلاگ نویسان مازندرانی برگزار خواهد شد.

آثار و عوارض استفاده صدام از سلاح های شیمیایی در جنگ، مصاحبه با جانبازان شیمیایی و خانواده های شهدای جنگ تحمیلی، ارائه عکس های ماندگار و ارزشی با موضوع دفاع مقدس، نقش ناتوی فرهنگی و تاثیر آن در فضای مجازی در کم رنگ کردن دستاوردهای دفاع مقدس، نرمش قهرمانانه در مذاکرات هسته ای، دشمن شناسی ؛ استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، چالش های فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی، نقش جنگ تحمیلی در بیداری اسلامی منطقه، نقش رهبری و وحدت در طول 8 سال دفاع مقدس و تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، موضوعات این مسابقه وبلاگ نویسی هستند.

هرفرد برای شرکت در این مسابقه تنها می تواند یک وبلاگ داشته باشد و ثبت 5پست برای شرکت در مسابقه ضروری است.
میزان اثر بخشی وبلاگ بر مخاطبان، بازدید روزانه، عنوان وبلاگ، زمان بارگذاری وبلاگ، پویایی وبلاگ، مدت زمان فعالیت وبلاگ و رتبه ی وبلاگ در رنک ها از جمله ملاک های داوری این مسابقه است؛ همچنین مطالب تولیدی از امتیاز ویژه برخوردارند.

این مسابقه در 2 محور متن و پوستر نوشت برگزار خواهد شد و به 5 وبلاگ نویس برتر این جشنواره به همراه معرفی، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند تا 10مهرماه به وبلاگ این مسابقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول