فعالان فضای مجازی حماسه سازان مقاومت هستند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خوزستانی ها، دبیر اولین جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری، اظهار داشت که این نخستین جشنواره فعالان بین المللی عرصه فضای مجازی است و به دنبال انتخاب و تقدیر از برترین های فعالان بین المللی فضای مجازی است.

آهنگر افزود: هدف این جشنواره حمایت از کاربران و فعالانی که داوطلبانه و خودجوش، در راستای کمک به دیپلماسی عمومی انقلاب جهانی مستضعفین فعالیت می کنند.

و شایان ذکر است: عده ای از پیروان این هدف، با نام گروه Resistancepic (گروه حماسه سازان مقاومت) دور هم آمدند و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و ارگان ها و دستگاه های دولتی فعال در این عرصه، نخستین دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری را ایجاد کردند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: کلیه آثار شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان در جشنواره تنها با توجه به شاخص های زبان، رعایت محورها و موضوعات جشنواره، قرار دادن لوگو و تیزر فلش قابل لینک جشنواره در اثر ارسالی خود و حتی برخی از آثار با اغماض مورد تایید واقع شده اند و با توجه به استقبال گسترده دوستان و علاقه مندان شرکت کننده در جشنواره فعالان مجازی مهلت ارسال آثار تا تاریخ 20 آبان تمدید شد و اختتامیه جشنواره مورخ ۵ آذر ماه سال جاری باحضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول