نوجوانان از فیس‌بوک زده شدند

به گزارش«وبلاگ نيوز» و به نقل از تسنيم، فیس‌بوک با ابراز خرسندی از ارتقای ارزش سهامش گفته است که با بررسی‌ تعیین نرخ‌های اولین ساعات معاملات بورس در یکی دو ماه اخیر با روند قیاسی نسبت به دوره‌های گذشته به این نتیجه رسیده‌ایم که در مدت زمان کوتاهی ارزش سهام ما حدود ۱۵ درصد رشد داشته است.

اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود و به زودی باید شاهد کاهش چشم‌گیری باشد زیرا طبق گزارش تحلیلی که ارائه داده میزان تعامل نوجوانان با این شبکه اجتماعی کمتر از گذشته شده است و علاقه‌ای برای تجدید خاطرات خود در این شبکه ندارند.

درآمد سومین کشور پرجمعیت دنیا (فیس‌بوک) در سه ماهه سوم سالجاری، رشد ۶۰ درصدی را به نسبت سال گذشته از خود نشان داده و به ارزش ۲ میلیارد دلار رسیده است.

به دنبال این افزایش درآمد، سود خالص این شرکت نیز ۴۲۵ میلیون دلار رشد داشته در حالیکه در مدت زمان مشابه ۲۰۱۲، افت ۵۹ میلیون دلاری را تجربه کرد.

به گفته اداره مالی این شرکت، بیش از ۴۹ درصد از منابع تبلیغاتی این شرکت در سه ماهه سوم ۲۰۱۳ از محل تبلیغات موبایلی حاصل شده است.

در این گزارش بخشی در ارتباط با هزینه‌کردهای فیس‌بوک نیز وجود دارد که رشد ۴۵ درصدی را در نمودار آماری نشان می‌دهد و در بازه زمانی سه ماهه سوم یک میلیارد و ۲۸ میلیون دلار هزینه را که صرف توسعه زیرساخت‌ها و تأمین حقوق نیروی انسانی شده را به ثبت رسانده است.

کاربران فعال در این شبکه نیز در سه ماهه منتهی به سپتامبر نیز با رشد روبرو شده و به ۷۲۸ میلیون کاربر رسیده و از این جمعیت فعال، نزدیک به ۵۰۷ میلیون کاربر از طریق موبایل به فیس‌بوک آمده‌اند. ارزش دارایی‌های این شرکت از محل ارائه سهام آن به ۹.۳ میلیارد دلار می‌رسد.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول