ارزیابی 700 وبلاگ عفاف و حجاب در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» مدیر مرکز امور رسانه های معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه گفت: طی فراخوان وبلاگ نویسی عفاف و حجاب در سال جاری 700 وبلاگ نویسی در این مسابقه ثبت نام و 35 وبلاگ برگزیده شد.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: پس از ارزیابی وبلاگها در محله اول 400 وبلاگ به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد نیز 35 وبلاگ به مرحله سوم رسیدند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی وبلاگها  در مرحله دوم 12 وبلاگ در بخش دانشجویی و 11 وبلاگ در بخش حوزوی به مرحله سوم راه یافتند.

مدیر مرکز امور رسانه های معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه گفت: به نفر اول در هر بخش کمک هزینه عمره معادل 5 میلیون ریال، به نفر دوم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات معادل 3 میلیون ریال و به نفر سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معادل 2 ملیون ریال اهدا می شود.

بنابر این گزارش اداره کل رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه نیز در راستای فعال سازی و جهت دهی بیشتر کاربران اینترنتی در ترویج موضوع حجاب و عفاف در سطح جامعه، مسابقه  وبلاگ نویسی با عنوان بلاگ نویسی حجاب و عفاف را برگزار کرده بود.

بنابر اعلام قبلی دبیرخانه این مسابقه که در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی برگزار قرار بود نتایج قبل از ماه محرم اعلام شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول