«برخورد با شبکه های اجتماعی یادآور وحشت از ویدئو در اوایل انقلاب است»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، سرهنگ حسن رسولی در حاشیه برگزاری همایش «حصر سوسنگرد» شهرستان پردیس که با حضور جمعی از مسئولان محلی و شمار کثیری از دانش آموزان منطقه در محل همایش های شهرداری پردیس برگزار شد،  در پاسخ به این پرسش که استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و تویتر، فرصت است یا تهدید؟ اظهار داشت: فرصت یا تهدید بودن موضوعی به شیوه استفاده از ابزارهای آن بستگی دارد؛ اگر خوب در مورد مسئله ای فکر کنیم، تهدیدها به فرصت بدل می شود.

این راوی دفاع مقدس با یادآوری نحوه برخورد با ویدئو طی سالیان نخست انقلاب خاطرنشان کرد: اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابزارآلاتی نظیر ویدئو به تازگی رواج یافته بود و ما به شدت از این وسیله وحشت داشتیم.

رسولی تصریح کرد: اما آهسته آهسته این وسیله به ابزاری برای ارائه آموزشهای اجتماعی، قرآنی و علمی در محافلی مانند دانشگاه ها و مدارس تبدیل شد و از آن به خوبی استفاده کردیم.

معاون سابق ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: این هم همین است و فرقی با آن نمی کند، اما در این بین مطالعه، تیزهوشی و ذکاوت نیاز است؛ قطعاً اگر از شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کنیم دشمن نسبت به استفاده از آن علیه ما پشیمان خواهد شد؛ از آن جایی که حرف های ما مقابل دشمن قابل قبول و به حق محسوب می شود، دشمنان از این جریان متضرر خواهند شد.

وی در قبال این گفته که از صحبت های شما استنباط این است که حذف را توصیه نکرده و مدیریت در فیس بوک و تویتر را پیشنهاد می کنید، بیان داشت: قطعاً مدیریت در این زمینه کارساز است.

انتهای پیام/.

One comment

  • عادل سعدابادي

    يعني ويدئو با اين شبكه ها كه وصل به سرورهاي سرويس هاي جاسوسي امريكاست و همچنين كمترين عارضه اش حيا زدايي است يكيه ؟!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول