30 دی آخرین مهلت ثبت نام در شکوفا

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در جلسه ای که در روز یکشنبه 19 آبان ماه در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تشکیل شد، مسعود سیرتی معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، حمید ضیایی پرور دبیر علمی جشنواره وبلاگ نویسی و دبیران کانون جشنواره وبلاگ نویسی مناطق بیست و دوگانه  حضور داشتند.

 کمیته علمی جشنواره وبلاگ نویسی با همکاری شهرداری منطقه یک به عنوان دبیرخانه اجرایی ستاد برگزاری جشنواره، اقدام به برگزاری آموزش وبلاگ نویسی کرده است. در این کارگاه آموزشی، اهداف و قوانین برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی شکوفا برای حضار تشریح شد.

 بر اساس این گزارش جشنواره وبلاگ نویسی در سه سطح وبلاگ های محلات، وبلاگ های مناطق و وبلاگ شهر تهران برگزار می شود. شاخص های داوری در این جشنواره نیز در زمینه گرافیکی، محتوایی و تکنولوژیکی در نظر گرفته شده است.

 در این کارگاه علاوه بر اینکه کتاب تکنیک های وبلاگ نویسی که در جلسات گذشته نیز توزیع شده بود، ارائه شد؛ جلد دوم کتاب وبلاگ نویسی با عنوان دستورالعمل کانون وبلاگ نویسی نیز معرفی شد.

 در این جلسه دبیران کانون جشنواره وبلاگ نویسی مناطق بیست و دوگانه تهران موظف به اطلاع رسانی و تشکیل کانون وبلاگ ها در مناطق شدند.

 مهلت ثبت نام در سامانه جشنواره وبلاگ نویسی 30 دی ماه سالجاری اعلام شد و به منظور برگزاری هر چه با کیفیت تر جشنواره و بررسی مشکلات و موانع در مسیر اجرا، جلسات کانون وبلاگ ها هر دو هفته یکبار به میزبانی منطقه یک برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول