اعلام نتایج مسابقه وبلاگ‌نویسی «مجله رشد»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایکنا،  مجله رشد آموزش ابتدایی، اسامی و مشخصات 31 وبلاگ برگزیده و 90 وبلاگ موفق دیگر که نتوانستند در زمره وبلاگ های برتر قرار گیرند، اعلام کرد.

مسابقه وبلاگ نویسی مجله رشد آموزش ابتدایی، با انتشار اطلاعیه هایی در مجله رشد آموزش ابتدایی شماره های اسفندماه 91 فروردین 92 ازدوره 16 و نیز در سایت مجلات رشد آغاز به کار کرد.

شرکت در این مسابقه، با ارسال یک متن 500 کلمه ای از سوی مدیران وبلاگ ها که در آن باید به شرح ویژگی های وبلاگشان می پرداختند، انجام پذیرفت.

برای شرکت در مسابقه و ارسال اظهارنامه 500 کلمه ای، آخرین مهلت 31 اردیبهشت 92 تعیین شده بود که به دلایلی تا آخر خردادماه 92 ادامه پیدا کرد. تعداد وبلاگ های شرکت کننده قریب هزار وبلاگ بود. برای داوری وبلاگ ها، فرم و آئین نامه ای خاص طراحی شد که جهت اطلاع دوستان شرکت کننده این آئین نامه هم به زودی منتشر خواهد شد.

به مدیران وبلاگ های اول تا سی ویکم یا همان رتبه های اول تا سوم، لوح تقدیر با امضای مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی و هدیه ای ارسال و نشانی وبلاگ هایشان در مجله رشد آموزش ابتدایی و نیز با انتشار این خبر در سایت مجلات رشد درج خواهد شد. همچنین مدیران وبلاگ های موفق نیز تقدیر نامه ای از سوی مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی (مدیرمسئول مجلات رشد) دریافت خواهند کرد.

مدیران تمامی وبلاگ های برگزیده و موفق می توانند ضمن تماس با شماره تلفن 88839178-021، دفتر مجله رشد آموزش ابتدایی در تهران به نشانی پستی دقیق و نام، نام خانوادگی و مشخصات کامل آموزشگاه محل کار خود را اعلام کنند تا نسبت به ارسال تقدیرنامه ها و جوایز تعیین شده اقدام شود.

برای دیدن اسامی وبلاگ های برگزیده و مشخصات اجمالی آن ها به  اینجا  مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول